Veština uspešne komunikacije
Odlomak
Format: 16.5x23 cm
Broj strana: 334
Pismo: Latinica
Povez: Mek
Godina izdanja:
13. decembar 2017.
ISBN: 978-86-521-2728-3
Prevodilac: Vesna Stojković
Cena:
Srbija i ostale države

Cena: 1299.00 din

Sa članskim popustom i do:
935.28 din

Crna Gora

Cena: 11.80 €

Sa članskim popustom i do:
8.50 €

Bosna i Hercegovina

Cena: 25.20 KM

Sa članskim popustom i do:
18.14 KM

DODAJ U KORPU Dodaj na listu želja

Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.

Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi.

Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.

Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili uplatom na račun.

Troškovi dostave su 100 dinara za plaćanje karticom i uplatom na račun, i 150 dinara za pouzeća.

Troškovi isporuke za inostranstvo su 1800 dinara – pakete isporučuje DHL.

Rokovi dostave su 2 do 3 radna dana.
Kako razrešiti sukobe i biti ubedljiv.

Korisna uputstva za reagovanje u svakoj situaciji.

Saveti kako da poboljšate odnose u vezama.

Sve što vam je potrebno za uspešnu komunikaciju s ljudima.

Ključ za uspeh u poslu i u životu je ostvarivanje, negovanje i održavanje dobrih odnosa s drugim ljudima, što je danas, u vreme digitalnih medija i posebne vrste otuđenosti, sve teže. Konstruktivno rešavanje konflikata je važan deo ove slagalice, a ključ svega je delotvorna komunikacija.
Bilo da delite projekat sa kolegom, raspetljavate neki osetljiv porodični problem ili se obraćate publici koju čine vaši vršnjaci, u ovom priručniku ćete naći korisne savete i uputstva, koji će vam biti potrebni u svakodnevnom životu.

U ovom priručniku dobijate:

• Osnove efektne i uspešne komunikacije, koje uključuju slušanje, saosećajnost, otvorenost i veštine razgovora.

• Preporuke i primere kako voditi razgovor sa samopouzdanjem i znati kada treba biti tih i slušati sagovornika, a kada reći ne i jasno odrediti svoj stav.

• Primere interakcija u različitim situacijama na poslu i u životu, uključujući one u kojima sve teče kako treba i one u kojima nešto ne valja, sa savetima kako poboljšati rezultate.

• Uputstva kako izaći na kraj sa konfliktima, saopštiti loše vesti, izneti neslaganja, izviniti se, dati otkaz ili prekinuti vezu.

• Savete kako shvatiti, protumačiti i maksimalno koristiti neverbalnu komunikaciju, kao što su izrazi lica, ton glasa, stav i gestovi.

• Instrukcije kako profilisati publiku kojoj se obraćate i kako razgovarati s manjoj ili većom grupom ljudi.

• Strategije koje će vam pomoći da budete dobar timski igrač i dobijete najviše od svojih saigrača.

• Predloge kako da utičete na sagovornike, budete ubedljivi i razvijate prijateljstva. 
Iz istog žanra
Kupci ove knjige kupili su i

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.