101 tehnika uticaja
Odlomak
Format: 13x20 cm
Broj strana: 184
Pismo: Latinica
Povez: Mek
Godina izdanja:
23. oktobar 2014.
ISBN: 978-86-521-1624-9
Cena:
Srbija i ostale države

Cena: 699.00din

Sa popustom i do: 503.28din

Crna Gora

Cena: 5.90€

Sa popustom i do: 4.25€

Bosna i Hercegovina

Cena: 12.70KM

Sa popustom i do: 9.14KM

DODAJ U KORPU Dodaj na listu želja

Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.

Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi.

Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.

Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili uplatom na račun.

Troškovi dostave su 100 dinara za plaćanje karticom i uplatom na račun, i 150 dinara za pouzeća.

Troškovi isporuke za inostranstvo su 1800 dinara – pakete isporučuje DHL.

Rokovi dostave su 2 do 3 radna dana.
Kako da pružate i primate pozitivne uticaje.

Svakodnevno, u gotovo svakoj prilici, nastojimo da utičemo na druge ljude. Bez obzira na to da li želimo da naš sagovornik usvoji naše mišljenje, ili se trudimo da se potencijalni poslodavac opredeli baš za nas, ili prosto želimo da nekoga oraspoložimo – mi težimo tome da budemo prihvaćeni. Da bismo ostvarili taj cilj, s manje ili više spretnosti primenjujemo niz postupaka kojih uglavnom nismo svesni. U ovoj knjizi su zato prvi put objedinjene, sistematizovane i usavršene sve poznate tehnike uticaja, na način koji ih čini izuzetno lako primenjivim u našim psiho-socijalnim prilikama. Sve tehnike su ispitivane i unapređivane u neposrednoj praksi, nijedna tvrdnja nije teoretska već iskustvena, svaki primer je zasnovan na autentičnim događajima.

Vrhunski priručnik koji sažima dvadesetogodišnje ekspertsko iskustvo autora bestselera Gube samo oni koji ne igraju i Arena prodaje, stručnjaka iz oblasti direktne prodaje, pregovaranja, motivacije zaposlenih i savremenog liderstva. Naš najuticajniji trener poslovnih veština ispisuje maestralan priručnik koji tehnike uticaja pretvara u univerzalno primenjive alatke i pruža ih čitaocu nadohvat ruke – ne samo da bi korisnik ostvario svoje konkretne ambicije već i da bi se ispunio osećanjem sopstvene vrednosti.

Komentari:

29.09.2017.

101 tehnika uticaja

Ana A.
ocenaocenaocenaocenaocena
Odlična i korisna knjiga za sve one koji žele da budu taktičniji i spretniji u socijalnom delu svog života, tj. u međuljudskim odnosima. Knjiga sadrži 101 tehniku koje su fino raspoređene u 10 poglavlja, a koje imaju za cilj da, njihovom primenom, ostvarite bolje rezultate u odnosima sa drugim ljudima. Može da bude korisno kako u radnom okruženju tako i u porodičnom, prijateljskom i dr.
Korisna i zanimljiva knjiga.
0 0
29.09.2017.

101 tehnika uticaja

Ana A.
ocenaocenaocenaocenaocena
Odlična i korisna knjiga za sve one koji žele da budu taktičniji i spretniji u socijalnom delu svog života, tj. u međuljudskim odnosima. Knjiga sadrži 101 tehniku koje su fino raspoređene u 10 poglavlja, a koje imaju za cilj da, njihovom primenom, ostvarite bolje rezultate u odnosima sa drugim ljudima. Može da bude korisno kako u radnom okruženju tako i u porodičnom, prijateljskom i dr.
Korisna i zanimljiva knjiga.
0 0
Od istog autora
Iz istog žanra
Kupci ove knjige kupili su i