Laguna - Gerila PR 2.0 - Majkl Levin - Knjige o kojima se priča
Gerila PR 2.0
Odlomak
Format: 13x20 cm
Broj strana: 393
Pismo: Latinica
Povez: Mek
Godina izdanja:
16. maj 2012
ISBN: 978-86-521-0981-4
Rasprodato
POŠALJI
Kako da vodite uspešnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate.

Najšire korišćen i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za 21. vek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primenu interneta u poslovanju.

Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvezda i kraljica skandala zna da je za uspeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je verovatno da ćete angažovati veštog stručnjaka za odnose s medijima.

Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspešnijih savetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvezde – i kako takve strategije možete primeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspeh.
Iz istog žanra
Kupci ove knjige kupili su i

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.