Mamin test
Odlomak
Format: 13x20 cm
Broj strana: 184
Pismo: Latinica
Povez: Mek
Godina izdanja:
7. decembar 2017.
ISBN: 978-86-521-2610-1
Prevodilac: Julija Novačić
Cena:
Srbija i ostale države

Cena: 599.00din

Sa popustom i do: 431.28din

Crna Gora

Cena: 5.00€

Sa popustom i do: 3.60€

Bosna i Hercegovina

Cena: 10.60KM

Sa popustom i do: 7.63KM

DODAJ U KORPU Dodaj na listu želja Elektronska knjiga

Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.

Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi.

Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.

Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili uplatom na račun.

Troškovi dostave su 100 dinara za plaćanje karticom i uplatom na račun, i 150 dinara za pouzeća.

Troškovi isporuke za inostranstvo su 1800 dinara – pakete isporučuje DHL.

Rokovi dostave su 2 do 3 radna dana.
Neophodna knjiga za svakoga ko pokreće novi posao.

Kako da razgovarate s klijentima i da otkrijete da li je vaša ideja za pokretanje biznisa dobra ili nije.

Mamin test je kratki i sažeti, praktični vodič koji će vam sačuvati vreme, novac i živce.

Kažu da nikada ne bi trebalo da pitate svoju mamu da li je vaša ideja o poslu koji biste želeli da započnete dobra ili nije, jer mama vas voli i najverovatnije će vas slagati. Istina je da nikoga ne bi trebalo da pitate da li je vaša ideja o pokretanju biznisa dobra ili nije. Jednostavno, to je loše pitanje i svako koga budete pitali slagaće vas bar malo. Zapravo, oni i nemaju obavezu da vam kažu istinu. Vi sami morate da saznate i shvatite da li je ono što ste naumili da uradite vredno vaših napora i resursa ili nije.

Razgovor s kupcima je jedna od osnovnih postavki uspešnog startapa. Znamo da u toj situaciji moramo dati sve od sebe jer je veoma teško obaviti ključne razgovore valjano. Ova knjiga vam iznosi primere kako komunikacija s važnim klijentima može da krene u pogrešnom smeru i kako možete uspešno da je ostvarite i obezbedite sebi sigurna sredstva.

„Mamin test“ – da li su mame zaista najbolje biznis sudije?

22.02.2018.
Treba da testirate vaš proizvod? Testirajte proizvod „Maminim testom“. Mislite o tome kako bi prosečna osoba – osoba koja bi mogla da ima koristi od tehnologije, ali nije navikla na nju – reagovala...
više

Prikaz knjige „Mamin test“ – tražite problem a ne pohvalu

11.01.2018.
„Mamin test“ je najpronicljivija, najpraktičnija i prosto najbolja knjiga o biznisu koju sam pročitao u poslednje vreme. Ima usku, jasno definisanu temu, kako pitati potencijalne kupce o vašoj biznis ...
više

Knjiga za menadžere „Mamin Test“ poručuje: „Pričajte manje i slušajte više“

26.12.2017.
Knjiga Roba Ficpatrika „Mamin test“ je veoma jednostavna za čitanje, ali što je još važnije, uči brend menadžere kako da pričaju sa klijentima i kako da saznaju da li je ideja na kojoj rade dobra. U n...
više

Radeći „Mamin test“

12.12.2017.
Prvi put sam čuo za „Mamin test“ kada sam bio na onlajn času, na temu metoda istraživanja korisnika. U početku nisam bio sasvim siguran o čemu se tu zapravo radi. Pitao sam se da li je to test o tome ...
više

Prikaz knjige Roba Ficpatrika „Mamin test“

07.12.2017.
Rezime   Razgovor sa ljudima je ključni deo razvoja odnosa s klijentima (Customer development). Ova knjiga je napisana s ciljem da vam pomogne da vodite bolje razgovore sa klijentima.   ...
više
Iz istog žanra
Kupci ove knjige kupili su i