Laguna - Igor Arih - Knjige o kojima se priča
Igor Arih

Igor Arih

Igor Arih je rođen 1964. godine u Vodnjanu, u Istri. Posle deset godina partnerstva i kreativnog rada u agenciji „Futura“, odlučio je da krene putem samostalnosti i osnovao svoju agenciju. Njegova želja je bila da vodi tim sa visokim merilima za kreativno stvaranje i produbljenog razumevanja novih dvosmernih komunikacionih kanala nastalih pojavom interneta. U agenciji je trenutno zaposleno deset ljudi. Kao osnovna ćelija, agencija vodi brigu o odabranom broju spoljnih naručilaca i o vlastitim proizvodima, kao što su robna marka Wannabesociety.com, muzička izdavačka kuća sa studiom „Dom slobode“ i realizacija likova Mujo i Haso Superstars. Razvoj vlastitih robnih marki i produbljeno razumevanje muzike kao krajnje nematerijalnog proizvoda za Igora su velika inspiracija za vođenje tuđih marki. Igor voli da nas podseti da je rokenrol inicirao globalizaciju kakvu danas poznajemo. Na tu temu je knjigu Dinamične komunikacije napisao kao vodič oglašivačima u aktuelnim vremenima tranzicije iz jednosmernih u dvosmerne medije: kada i kako odustati od klasičnog oglašavanja u kom ciljamo stotinu da pridobijemo jednog i po uzoru na rokenrol ciljati jednog da pogodimo stotine (hiljade, milione).

Za svoju kreativnost Igor je dobio više međunarodnih nagrada na takmičenjima u oglašivačkoj i dizajnerskoj kreativnosti. Bio je član žirija za štampu u Kanu 1997. godine, do sada jedini slovenački predstavnik u žiriju najvećeg svetskog festivala oglašavanja. Kasnije je sarađivao i kao član žirija festivala „Zlatni bubanj“ u Portorožu 1998, 1999, 2001. godine, član žirija Slovenačkog festivala oglašavanja 2001, 2004, 2005. godine i „Idea festivala“ u Novosibirsku 2001. godine. Danas Igor ima specifično viđenje festivala. Svoje radove je prestao da šalje na ocenjivanja i tvrdi da bi taj prostor morao da se otvori samo za mlade koji se tek afirmišu u oglašivačkom poslu.

Igor Arih: Ja sam Bog

07.12.2015.
Igor je osnovao jednu od prvih marketinških agencija na teritoriji bivše Jugoslavije, sarađivao je s najpoznatijim regionalnim i svetskim brendovima, poznatim ličnostima i manifestacijama. Bio je sara...
više

Intervju – Igor Arih: Kad jednom kreneš da se kotrljaš nizbrdo...

25.02.2016.
Igor Arih, jedan od najvećih marketing stručnjaka iz regiona u svom proglasu nove komunikološke epohe, knjizi Budi voda -- Osnove dinamičnih komunikacija i sedam komunikacijskih grehova, u izdanju Lag...
više

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

01.02.2016.
Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa ogla...
više

Saznajte osnove dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova

25.01.2016.
Pozivamo vas na promociju knjige „Budi voda“ Igora Ariha u petak, 29. januara u 18 sati u Delfi Caféu u SKC-u.   O knjizi će govoriti marketinški stručnjak Branimir Brkljač i autor Igor Arih. ...
više

Nova izdanja u svim knjižarama

30.12.2015.
U svim knjižarama Delfi i Laguninim klubovima čitalaca u prodaji se nalazi 19. izdanje romana „Poslednje proleće u Parizu“ Jelene Bačić Alimpić. U prodaji se nalaze i 13. izdanje romana „Misterija ...
više

„Budi voda“ Igora Ariha predstavljena u Communisu

21.12.2015.
Igor Arih, jedan od najinventivnijih regionalnih marketinških stručnjaka, održao je 18. decembra u advertajzing agenciji Communis DDB predavanje o novom pristupu komunikaciji i predstavio svoju knjigu...
više

„Budi voda“ Igora Ariha od srede u prodaji

01.12.2015.
„Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, ne sto da bismo osvojili jedno.“   Inovativna knjiga „Budi voda“ o osnovama dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova naći će se...
više
ema jarlet o orionu i mraku slikovnice i večernje nebo su oduvek bili deo mog života laguna knjige Ema Jarlet o „Orionu i Mraku“: Slikovnice i večernje nebo su oduvek bili deo mog života
19.04.2024.
Autorka hita „Orion i Mrak“ Ema Jarlet otkriva svoju opsesiju mrakom, kako nastaju priče i junaci koje ilustruje i u kome je pronašla inspiraciju za svoje čarobne slikovnice koje nakon objavljivanja n...
više
rastislav durman o novoj knjizi ona bića koja nisu sića  laguna knjige Rastislav Durman o novoj knjizi „Ona bića koja nisu sića“
19.04.2024.
„Ona bića koja nisu sića“ nova je knjiga evropskih bajki koju je priredio novosadski autor Rastislav Durman. Pisac za decu i odrasle poslednjih godina posvetio se prikupljanju bajki sa svih evropskih ...
više
prikaz knjige vladalac nikola makijavelija uputstvo za rukovanje državom laguna knjige Prikaz knjige „Vladalac“ Nikola Makijavelija: Uputstvo za rukovanje državom
19.04.2024.
„Ne zna se ko pije, a ko plaća“ najbolji je iskaz o situaciji u renesansnoj Italiji. U svakom njenom kutku sram, zločin i samovlašće bili su deviza. Zločin? Stvar službene dužnosti. Ubistvo? Oblik dru...
više
prikaz romana proročica emotivne mеtatеkstualne igre iz pera margarеt atvud laguna knjige Prikaz romana „Proročica“: Emotivne mеtatеkstualne igre iz pera Margarеt Atvud
19.04.2024.
„Proročica“ jе bila trеća knjiga čuvеnе kanadskе spisatеljicе Margarеt Atvud (1939), svеtskoj publici svakako najpoznatijoj po „Sluškinjinoj priči“, distopijskom romanu koji jе, zahvaljujući istoimеno...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.