Laguna - Din Nikolson - Knjige o kojima se priča
Din Nikolson

„Ja sam Din i 1. septembra 2018. godine krenuo sam iz svog rodnog grada Danbara, u Škotskoj, sa željom da biciklom obiđem svet. Mesto u kojem sam odrastao je divan primorski grad na istočnoj obali Škotske. Kao klinac leta sam provodio skačući u more sa dokova u luci i kampujući u šumi. Volim životinje; sve vrste i sve rase životinja. Volim ih otkad znam za sebe. Kad sam bio mali imali smo predivnog psa ptičara. Zvao se Til. Prošli smo zajedno kroz gomilu avantura. Godinama sam radio sa životinjama na lokalnoj farmi i oduvek sam želeo da vidim svet. U svojim dvadesetim uputio sam se u jugoistočnu Aziju i tamo iznajmio moped. Uživao sam u tome što sam mogao da upoznam lokalne zajednice i u potpunosti iskusim različite načine života u različitim zemljama. Jedne noći, s najboljim drugarom Rikijem, došao sam na ideju da biciklom proputujemo svet. Napravili smo plan. Tokom leta smo pripremili sve što nam je bilo potrebno i krenuli prvog dana septembra, najpre biciklovima ka jugu Engleske, a onda smo uhvatili trajekt do kopnenog dela Evrope.

Tri meseca i devet zemalja kasnije, dok sam se približavao bosansko-crnogorskoj granici, čuo sam mače kako mjauče na sav glas. Jurilo je za mnom pokušavajući da mi privuče pažnju. Bili smo na samo dvadesetak kilometara od najbližeg grada, a mače je bilo pitomo i neverovatno gladno, tako da je bilo očigledno da ga je neko namerno izbacio na ulicu.

Narednih dana smo se zbližili; mače i ja. Po njegovoj borbenosti i ljupkosti bilo je jasno da ima osobine lavice. I to je presudilo. Zvaće se Nala. Rešeno je – Nala je moja nova saputnica, putuje na čelu bicikla, a pred njom je ceo svet.

Od tog momenta društvene mreže su nam eksplodirale. Sajt Dodo je objavio priču o nama u videu koji je pogledan 130 miliona puta, a svetski mediji počeli su da prenose našu avanturu. Širenjem naše priče, širila se i neverovatna podrška koju smo dobijali od naših pratilaca na Instagram i Jutjub kanalu @1bike1world.“

O „Nalinom svetu“ i svetu Dina Nikolsona

21.04.2023.
Kada je Din Nikolson iz Škotske krenuo na putovanje biciklom oko sveta, očekivao je da će saznati nešto više o našoj planeti, a možda doživeti i neku avanturu. Nipošto nije očekivao da će sresti mač...

Din Nikolson: Moj ljubimac i ja

19.05.2023.
Slučaj tridesetpetogodišnjeg Škota Dina Nikolsona iz Danbara i njegove mačke Nale, riđodlake, zelenooke Hercegovke iz okoline Trebinja, ruši sve stereotipe o odnosu „ljubimca“ i „vlasnika“. Oni su „pa...
više

Upoznali smo Nalu i Dina!

25.04.2023.
  Kada ljubav prema životinjama i avanturu zvanu „put oko sveta biciklom“ pretvorite u knjigu, onda imate bestseler, a on se zove „Nalin svet“. To je potvrđeno na predstavljanju srpskog izdanj...

„Nalin svet“ Dina Nikolsona u prodaji od 21. aprila

18.04.2023.
Velika Instagram senzacija Nala junakinja je izvanredne knjige Dina Nikolsona koja će vas osvojiti od prve stranice. Kada je tridesetogodišnji Din odlučio da svoj život u Škotskoj zameni putovanjem...
više

Ekskluzivno! Upoznajte Instagram senzaciju Nalu i Dina Nikolsona, autora knjige „Nalin svet“ 24. aprila

24.04.2023.
U ponedeljak 24. aprila od 18 sati u kafeteriji Bukmarker knjižare Delfi SKC biće predstavljena knjiga „Nalin svet“ Dina Nikolsona, koji će zainteresovanim posetiocima odgovarati na pitanja, a svi pri...
više
omiljena akcija knjigoljubaca 3 za 999 od 7 do 26 maja  laguna knjige Omiljena akcija knjigoljubaca: „3 za 999“ od 7. do 26. maja!
26.04.2024.
Akcija koju najviše volite i uvek željno iščekujete, jer su tamo najbolji naslovi iz naše ponude – „3 za 999“ počinje 7. i traje do 26. maja 2024. godine, u svim Delfi knjižarama, kao i na sajtovima l...
više
laguna donirala važan uređaj institutu za majku i dete laguna knjige Laguna donirala važan uređaj Institutu za majku i dete
25.04.2024.
Jedna od važnih aktivnosti Lagune u prošloj godini, koja je bila u znaku obeležavanja četvrt veka postojanja, jeste odluka da sredstva namenjena proslavi jubileja preusmerimo u humanitarne svrhe. ...
više
uskoro na brodvej stiže i mjuzikl suludo bogati azijci video  laguna knjige Uskoro na Brodvej stiže i mjuzikl „Suludo bogati Azijci“ [video]
26.04.2024.
Popularni knjiško-filmski serijal se adaptira u mjuzikl na Brodveju. Džon M. Ču će biti zadužen za režiju muzičko-scenske adaptacije „Suludo bogatih Azijaca“. Za potrebe mjuzikla (u produk...
više
dženi kolgan božićna knjižara i čari škotskog duha laguna knjige Dženi Kolgan: „Božićna knjižara“ i čari škotskog duha
26.04.2024.
Škotska spisateljica Dženi Kolgan u razgovoru za Politiku otkriva čaroliju koja se krije iza njenog najnovijeg romana „Božićna knjižara“. Praznična knjiga škotske spisateljice Dženi Kolgan „Bož...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.