Laguna - Bukmarker - Završen Sajam knjiga u Beogradu - Knjige o kojima se priča

Završen Sajam knjiga u Beogradu

Danas je završen 58. Međunarodni sajam knjiga u Beogradu. Poslednji dan Sajma knjiga obeležili su pisci Dejan Lučić, Aleksandar Ignjatović, Aleksandar Radović, Dragan Velikić, Zorica Karanović, Mirjana Đurđević, Branko Mlađenović i Ljubica Arsić.

Dejan Lučić je svojim čitaocima predstavio i potpisivao priručnik za osvajanje vlasti „Teorija zavere“, iz kojeg se može naučiti kako se napravi srpsko tajno društvo. „Sajam knjiga je kruna stvaralaštva svakog pisca. Ovde ne dolazimo da pobeđujemo jedni druge već pružamo ruke i tako pravimo neraskidivi lanac prijateljstva koji štiti Srbiju od agresije prosečnosti koja dolazi iz imperije zla“, istakao je Lučić.

Novinar i pisac Aleksandar Saša Ignjatović ljubiteljima intrigantnih priča potpisivao je svoju knjigu „Tajne srpskog džet-seta“. „Sajam je najbolji pokazatelj u Srbiji da knjiga još nije izgubila bitku i da je potrebno samo da se sredi ekonomska situacija da bi Srbija ponovo bila u vrhu liste zemalja u kojima se najviše čita, po čemu smo bili poznati pre dvadesetak godina. U ovakvoj krizi okupiti toliki broj ljudi na jednom mestu isključivo zbog knjiga dokaz je da je glad ovog naroda za kulturom neutoljiva“, rekao je Ignjatović.

Treća knjiga uzbudljive špijunske trilogije „Švajcarski gambit“ predstavljena je na štandu Lagune, kada je autor Aleksandar Radović svojim čitaocima potpisivao knjige. „Veoma je važno da se u ova teška vremena održavaju kulturne manifestacije. Mnogi specijalisti i stručnjaci nalaze rešenja za izlazak iz ekonomske krize, a ja sam čvrsto ubeđen da će nama svima biti bolje kada i mi budemo bolji, a mi možemo biti bolji samo kroz obrazovanje i kulturu. Knjiga je jedan od osnovnih vektora prenošenja ljudskog iskustva pa i ljudskog usavršavanja sa generacije na generaciju i kao takva ona je nezamenljiva. Tako se i mi možemo uhvatiti ukoštac sa izazovima budućnosti kroz prizmu iskustva, kroz savete prijatelja i, naravno, kroz knjige“, istakao je Radović.

Dragan Velikić gostovao je na Laguninom štandu, gde je potpisivao svoju knjigu „Danteov trg“. „Po mom mišljenju je Sajam i ove godine postigao veliki uspeh. Za mene je ovo rekapituliranje godine, mesto i vreme kada ispravljam propuste i nabavljam knjige koje me zanimaju. Reklame za knjige su vrlo interesantne i one nikad nisu agresivne i svi ti reklamni panoi imaju velikog smisla“, istakao je Velikić.

Doktor Zorica Karanović potpisivala je svoju novu knjigu „Moć želje“, u kojoj je predstavila niz stručnih saveta, sugestija i primera iz svakodnevnog života koji će vam pomoći da poboljšate život i pomirite se sa sobom jer samo tako možete da se pomirite i sa svetom koji vas okružuje. „Laguna je još jednom potvrdila da je lider u izdavaštvu u zemlji i regionu, što se moglo videti po broju posetilaca i kupaca na ovogodišnjem Sajmu knjiga. Zahvaljujući izuzetnom osećaju za kvalitet direktor Dejan Papić uspeo je i ovog puta da napravi impresivne rezultate, što potvrđuje da je za Lagunu izdao i najveći sportski as na svetu Novak Đoković. Biti u takvom društvu, biti u društvu književnih velikana kao što su Vuk Drašković, Dragan Velikić, Toni Parsons, Haled Hoseini i mnogi drugi, čast je za svakog autora pa i za mene. Zahvaljujem od srca Laguni što me je uvrstila u takav krug autora. Trudiću se da i ubuduće opravdam ukazano poverenje“, rekla je dr Zorica Karanović.

Autori romana koji svira, zasmejava i opija „Bunker swing“ na štandu Lagune potpisivali su svoju knjigu. Autentična i nadasve zabavna knjiga Mirjane Đurđević i Branka Mlađenovića jedinstven je primer „žensko-muškog pisma“ u srpskoj književnosti, prepuna je preokreta i zavrzlama, ali i dubokih ljudskih protivrečnosti, paradoksa i nedoumica, čija će vas mešavina nasmejati do suza. „Najlepši utisak na mene sa ovog Sajma ostavio je razgovor sa đacima iz Užičke gimnazije. Profesorka Ružica Marijanović je i ove godine dovela dvadesetak najmlađih posvećenika knjizi i bilo mi je veliko zadovoljstvo da se družim sa njima“, rekla je Mirjana Đurđević. „Velika je radost što je sajam živ i što dolaze zaista pravi ljubitelji knjige. Impresioniran sam brojem posetilaca i brojem kvalitetnih knjiga, pogotovo u Laguni“, rekao je Branko Mlađenović.

Čast da zaključi gostovanja na Laguninom štandu ovogodišnjeg Sajma pripala je neodoljivoj spisateljici Ljubici Arsić. Autorka je potpisivala knjigu „Maco, da l’ me voliš“, za koju je dobila Andrićevu nagradu. „Sajam i ove godine ne izneverava očekivanja, čak mislim da ima više kupaca nego ranije. Možda jesmo pomalo starinski jer se isključivo tiče knjige koju držimo u ruci. Knjiga koja može da se drži i omiriše je i dalje bitna i uzbuđenje za njom još uvek nije prošlo. Potreba za čitanjem, koja je najvažnija, možda je najvidljivija na Sajmu, kada se pisac sreće sa čitaocima i ruši onu tajnu iluziju da njegove knjige čitaju samo njegovi prijatelji i rođaci. Sajam je takođe bitan jer čitaoci mogu da se uvere da su pisci živi i da su svuda oko nas“, istakla je Ljubica Arsić.

Veliko interesovanje za kupovinu knjiga i danas je vladalo na štandu Lagune. Svakodnevne promocije, prodajna akcija, veliki popusti i poklon uz svaku kupovinu zainteresovali su posetioce da i ove godine u velikom broju posete štand Lagune.

Prijatelji Lagune tokom trajanja Sajma knjiga bili su: Schweppes, kompanije Bambi, Naše zrno, vinarija Mačkov podrum, Nescafe, Oriflame, Esi, Sport klub, Lavirint, Next, Big tooth i Richter Gedeon.

Najlepše hvala našim dragim i vernim čitaocima što su bili deo nezaboravne manifestacije i zajedno sa nama zakoračili u carstvo knjiga o kojima se priča.

Vidimo se na 59. Međunarodnom sajmu knjiga!

branko anđić ništa gore od čitanja suvoparne knjige, jedino gore od toga je njeno pisanje laguna knjige Branko Anđić: Ništa gore od čitanja suvoparne knjige, jedino gore od toga je njeno pisanje
17.05.2024.
Ovogodišnji dobitnik Nagrade grada Beograda „Despot Stefan Lazarević“ u oblasti književnosti i prevodnog stvaralaštva u razgovoru za Danas govori o značaju ove nagrade, ali i o dve poslednje knjige na...
prikaz presfildovog romana ratnik kada vas zapuhne prašina starih rimskih puteva laguna knjige Prikaz Presfildovog romana „Ratnik“: Kada vas zapuhne prašina starih rimskih puteva
17.05.2024.
Vratio se Stiven Presfild. Autor bestselera o staroj Grčkoj – „Ognjena kapija“ i „Plime rata“ – u novom, uzbudljivom romanu „Ratnik“, pažnju je posvetio Starom Rimu. Zaplet romana je smešten u dve ...
prikaz knjige tajni život drveća zaljubljen u šumu laguna knjige Prikaz knjige „Tajni život drveća“: Zaljubljen u šumu
17.05.2024.
Retko je koja knjiga o prirodi privukla pažnju svetskih razmera i postala bestseler kao što je to slučaj sa naslovom „Tajni život drveća“ Petera Volebena. Zašto noćas tako šume jablanovi, tako stra...
ekskluzivno stiven erikson u beogradu 20 maja  laguna knjige Ekskluzivno: Stiven Erikson u Beogradu 20. maja!
17.05.2024.
Jedan od najznačajnijih svetskih autora žanra epske fantastike, Stiven Erikson, družiće se sa čitaocima u Beogradu u ponedeljak 20. maja od 17 sati u knjižari Delfi SKC. On će potpisivati svoje knjige...