Laguna - Bukmarker - Vreme je da se radi drugačije – „Knjiga o Netfliksu: Ne pravilima“ u prodaji od 19. oktobra - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Vreme je da se radi drugačije – „Knjiga o Netfliksu: Ne pravilima“ u prodaji od 19. oktobra

Verujte svom timu. Budite radikalno iskreni. I nikad, apsolutno nikad ne pokušavajte da udovoljite šefu. Uz ove principe se video-klub preobrazio u jednu od najneobičnijih i najuspešnijih kompanija u istoriji.

Kada je Rid Hejstings 2000. godine u očaju pokušao da svom nedostižnom konkurentu proda gubitaški Netfliks, bio je glatko odbijen. Direktor Blokbastera, koji ga je lično odbio, upravljao je lancem od 9000 dvd klubova vrednim 6 milijardi dolara, a Netfliks je bio pred bankrotom sa 50 miliona dolara duga. Danas Blokbaster odavno ne postoji, a Netfliks ima više od 200 miliona korisnika (nije prisutan samo u dve zemlje sveta) i vrednost veću od 160 milijardi dolara. Šta se dogodilo u međuvremenu?

„U tom trenutku, čak ni ja nisam shvatao jednu stvar: mi imamo nešto što Blokbaster nema – poslovnu filozofiju s vrlo malo pravila, koja vrednuje ljude više od procedura, a inovaciju više od efikasnosti. Naša filozofija, usredsređena na postizanje najboljih rezultata zapošljavanjem samo najboljih stručnjaka i rukovođenje zaposlenima putem organizacije a ne kontrole, omogućila nam je da stalno rastemo i menjamo se uporedo sa svetom i potrebama korisnika“, kaže Hejstings. „Netfliks je drugačiji. Naša filozofija je ‒ Ne pravilima.“

Vrednujući ličnost više od procesa, podstičući inovativnost u odnosu na marljivost i pružajući zaposlenima ambijent za sopstveno uzrastanje umesto da ih kontroliše, Rid Hejstings je izgradio kulturu slobode i odgovornosti. Svoju kompaniju je tako načinio sposobnom da se prilagođava naglim promenama koje nameće savremeno doba.

Ova knjiga je ispovest i životna filozofija, riznica anegdota i praktičnih primera. Komercijalni rekordi su sporedni, novac i uspeh su posledica nečeg dubljeg. A šta je to, otkriva priča o kulturi na kojoj je izrasla kompanija koja ima milione korisnika i milijarde dolara, a nema čak ni običan pravilnik o godišnjim odmorima.

Knjiga o Netfliksu: Ne pravilima“ Rida Hejstingsa i Erin Mejer u prodaji je od utorka 19. oktobra u svim Delfi knjižarama, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari delfi.rs, kao i na sajtu laguna.rs.



Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
priča koja traje noć knjige od 6 do 8 juna laguna knjige Priča koja traje – Noć knjige od 6. do 8. juna
30.05.2025.
Uzbuđenje je u vazduhu jer se bliži još jedna Noć knjige i prilika da podelimo radost čitanja sa drugima. Od 6. do 8. juna 2025. godine 32. Noć knjige će se održati u knjižarama Delfi i Laguninim klub...
više
počinje omiljena akcija ljubitelja knjiga 3 za 999 od 5 do 31 maja 2025  laguna knjige Počinje omiljena akcija ljubitelja knjiga: „3 za 999“ od 5. do 31. maja 2025!
30.05.2025.
Sve ljubitelje pisane reči obradovaće vest o početku omiljene akcije – „3 za 999“ – koja će ovoga puta trajati od 5. do 31. maja 2025. godine u svim Delfi knjižarama, kao i na sajtovima laguna.rs i de...
više
prikaz knjige paula koelja najviši dar  laguna knjige Prikaz knjige Paula Koelja „Najviši dar“
30.05.2025.
Paula Koelja svi dobro poznajemo, njegov život i delo. Knjige su mu prevedene na 88 jezika i prodate u više od 320 miliona primeraka u više od 170 zemalja. Nema ko nije čuo za „Alhemičara“ za kojim su...
više
nemanja lukić rešava misterije mračnih laguma novi roman dejana stojiljkovića dorćolski rekvijem u prodaji od 3 juna laguna knjige Nemanja Lukić rešava misterije mračnih laguma: novi roman Dejana Stojiljkovića „Dorćolski rekvijem“ u prodaji od 3. juna
30.05.2025.
Nemanja Lukić se vraća! Nakon romana „Serafim: Hronike Nemanje Lukića“, Dejan Stojiljković pred čitaoce donosi „Dorćolski rekvijem“, još jednu uzbudljivu priču iz univerzuma „Konstantinovog raskršća“....
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.