Laguna, Hala 1, 16.00: Vedrana Rudan, „Muškarac u grlu“
Laguna, Hala 1, 17.00: Dejan Stojiljković, Vladimir Kecmanović, „Nemanjići – Dva orla“
Laguna, Hala 1, 18.00: Ivan Ivačković, „Bezverje“
Laguna, Hala 1, 18.30: Luka Mičeta, „Dušan Silni“
Laguna, Hala 1, 19.00: Marko Popović, „Jedan pogrešan korak“

Pretposlednji dan Sajma knjiga na štandu Lagune u Hali 1 obeležiće pisci Lagune i odličan izbor knjiga.

Najpre će Ivana Kuzmanović, pisac, savetnik za lični razvoj, instruktor meditacije i reiki majstor, predstaviti svoju novu „Knjigu ličnih promena“. Posmatrana s mesta ličnog emocionalnog  i duhovnog sazrevanja, „Knjiga ličnih promena“ je zapravo nastavak studije o ljubavi „Od kada sam se zavolela – volim“. I u noj se, kao i u prethodnoj, dodiruju tri pravca: psihoterapijski, duhovni i iskustveni. Ona pokriva neke od bazičnih terapijskih faktora pružajući nadu da su promene moguće i da rešenja postoje. Ivana će se družiti sa čitaocima u subotu od 11 sati na štandu Lagune u Hali 1.

Aktuelni dobitnik Ninove nagrade, Dragan Velikić na Sajmu predstavlja „Islednik – posebno izdanje“ i poklanja čitaocima tri svoja neobjavljena teksta. Ova knjiga sadrži ono po čemu je Velikić prepoznatljiv: savršen osećaj za detalj, jezičku preciznost, briljantno izbrušen stil. Roman o majci postaje autopoetička ispovest ali i povest o zemlji i ljudima kojih više nema.  Velikić će svoje knjige potpisivati od 12. sati.

Zbog nemogućnosti Isidore Bjelice da dođe na Sajam knjiga, da njeni čitaoci ne bi ostali bez potpisa, Isidora je za svakog od njih pripremila poklon fotografiju sa potpisom i porukama ljubavi koje ce im lično podeliti Vila i Lav od 13 sati. „Tako ćemo i ovaj Sajam biti zajedno preko moje dečice i ovo je poseban poklon koji smo pripremili specijalno povodom trideset godina od izlaska moje prve knjige“, rekla je Isidora Bjelica. „Miris neba“ je Isidorina najnovija knjiga.

Autorka koja pomera granice čitanosti u našoj zemlji je Jelena Bačić Alimpić. Ona će se sa čitaocima družiti od 14 sati na štandu Lagune u Hali 1. Jelena je u prethodnih godinu dana čitaocima podarila sjajnu trilogiju „Kazna za greh – Noć kada su došli svatovi“,„Kazna za greh – Knjiga uspomena“ i „Kazna za greh – Molitva za oproštaj“. „Noć kada su došli svatovi“ je prva knjiga ambiciozne trilogije „Kazna za greh“, izuzetno emotivan roman prožet krhotinama ljudskog bola i slabosti, jalovim željama, lažima i neizrečenim tajnama. Jelena Bačić Alimpić nam suptilno pripoveda o davno prohujalom vremenu i zabranjenoj vezi dvoje mladih ljudi koji se bore za svoju ljubav. „Knjiga uspomena“ je drugi deo trilogije „Kazna za greh“, roman o sećanjima na valcere pored Dunava, o raspravama bečkog intelektualnog kruga, putovanjima austrijskim krajolicima i iskušenjima iz prošlosti. Oda životu koji pulsira uprkos Drugom svetskom ratu, i uspomenama na ljubav koju godine ne mogu izbrisati. „Molitva za oproštaj“ veliko je finale trilogije „Kazna za greh“. Ovo je roman o prelomnim godinama, prećutkivanim istinama, lažima i grehovima. I ljubavi kao poslednjem utočištu.

„Viza za nebo“ je onespokojavajući roman o tabloidnoj Srbiji koja je zagazila u nemoral, krv i bezakonje. Novi triler Vanje Bulića u kojem se nastavljaju novinarske i istraživačke avanture Novaka Ivanovića, , ovoga puta povodom ubistva vlasnika noćnog kluba Laleta Svica, nekadašnjeg žestokog momka sa beogradskog asfalta. Kada iz noćnog kluba dobije anonimni poziv, sa obaveštenjem da je njegov vlasnik ubijen, i kada shvati da policija zanemaruje i zataškava zločin, ovaj beskompromisni novinar upustiće se u traganje za pozadinom krvavog događaja. Vanja će se družiti sa čitaocima od 15 sati na štandu Lagune.

Tema novog romana „Muškarac u grlu“ regionalne književne zvezde Vedrane Rudan  je život četrdesetšestogodišnje Ksenije koju mladi ljubavnik zavodi u novogodišnjoj noći. Dok su intimni, junakinja u mislima razgovara sa svojim bivšim suprugom. Naracija je brza, duhovita, lucidna; radnja romana smešna i tužna ujedno. Reč je o jednoj od onih knjiga koje vam ne dozvoljavaju da ih ispustite iz ruku i koje će vas različitim putevima dovoditi do suza. Vedrana će biti na Sajmu knjiga na štandu Lagune od 16 sati.

Druga knjiga trilogije o Stefanu Nemanji i druga u seriji knjiga o najpoznatijoj srpskoj vladarskoj dinastiji koja dolazi iz pera autora bestselera „Kainov ožiljak“. Vladar Raške države, veliki župan Stefan Nemanja je nakon dugog i iscrpljujućeg rata sa Vizantijom morao da se preda i pao je u zatočeništvo. U Konstantinopolju će otkriti novu mudrost, novu veru i novu nadu. Nakon što sklopi sporazum sa carem Manojlom, vratiće se svojoj porodici i državi, ali će ga tamo sačekati još veća iskušenja. Knjigu „Nemanjići – Dva orla“ potpisivaće Vladimir Kecmanović i Dejan Stojiljković od 17 sati.

Nova knjiga Ivana Ivačkovića „Bezverje“ govori o večitoj temi: dobru i zlu. Kao što se iz naslova vidi, roman govori o neverovanju u Boga i posledicama koje iz toga proizlaze. Ivačković će svoju knjigu potpisivati od 18 sati.

Luka Mičeta se specijalizovao za biografije srpskih vladara. Biografija prvog srpskog cara Stefana Dušana (1308–1355), sina kralja Stefana Dečanskog zabeležena je u knjizi „Dušan Silni“. Prvi srpski car Stefan Uroš IV, prozvan Dušan Silni, najčuveniji je srpski vladar koji je ušao u mit obeleživši svoje stoleće, ali i celu srpsku istoriju. Spadao je među one izuzetne ličnosti koje su smatrale da samo večnost može da im zapoveda, a istorija sudi. Mičeta će potpisivati svoje knjige od 18.30 na štandu Lagune u Hali 1.

Bogat dan na štandu Lagune zatvara Marko Popović koji je na Sajmu knjiga predstavlja svojim prvim romanom „Jedan pogrešan korak“. Posle izlaska iz zatvora, Goran Borota pokušava da se vrati normalnom životu, ali krhki svet koji gradi oko sebe ruši se kada sazna da je njegov mlađi brat Dušan, uspešan doktor koji vodi miran porodičan život, iznenada nestao. Goran ubrzo saznaje da policija sumnjiči njegovog brata za ubistvo. I dok nepoznati ljudi prete Dušanovoj ženi i sinu, Goran nema kome da se obrati za pomoć. Moraće sam da pronađe brata i zaštiti njegovu porodicu. Popović potpisuje od 19. sati.

Partner Lagune na ovogodišnjem Sajmu knjiga je Banca Intesa a Laguni su se pridružili i brojni sponzori: Avon, Bambi, Coca-Cola, Nescafé, Henkel, Generali, Neoplanta, Lavirint, Don don, Hemofarm, Sport klub.

Dobro došli!

29.04.2024.
30.04.2024.
5 književnih preporuka šta smo čitali u aprilu 2024 godine laguna knjige 5 književnih preporuka: Šta smo čitali u aprilu 2024. godine
30.04.2024.
Danas vam preporučujemo pet knjiga koje su objavljene tokom aprila, a koje prosto morate imati na svom radaru! Ovi naslovi su sve što vam je potrebno da osvežite svoju biblioteku, bilo da ste ljubitel...
knjiga meseca đavo u belom gradu  laguna knjige Knjiga meseca – „Đavo u Belom gradu“
30.04.2024.
Za ljubitelje knjige Laguna uvek ima dobre vesti! Svakog meseca jedan od aktuelnijih naslova proglašavamo za Knjigu meseca. To znači da će od 1. do 31. maja Knjiga meseca moći da se kupi na specijalno...