Laguna, Hala 1, 15.00: Čedomir Antić, „The History of Serbia“
Laguna, Hala 1, 15.30: Milisav Savić, „Hleb i strah“
Laguna, Hala 1, 16.00: Marko Vidojković, „Ples sitnih demona“
Laguna, Hala 1, 17.00: Dr Nele Karajlić, „Solunska 28 – O prijateljstvu i izdaji“
Laguna, Hala 1, 18.00: Ivan Ivačković, „Između krajnosti“
Laguna, Hala 1, 18.30: Nenad Racković, „Biblija“

Popularni glumac Andrija Milošević sa malim i velikim čitaocima družiće se od 12 sati i potpisivati im svoju novu zbirku pesama „Mačak i skakutavo jaje“. Da li ste čuli za jaje koje je skakutalo kojekuda, pa skočilo čak do svemira? Znate li šta je uradio dobri vampir Boža? Jeste li čuli za bezobraznu bubamaru? Ili za čudesnu devojčicu Đeđu? Uživajte u zabavnim pesmicama Andrije Miloševića i u divnim ilustracijama Nemanje Ristića, a kroz smeh ćete shvatiti svu vrednost i lepotu dečje mašte.

„O krilima i čudima“ Aleksandre Filipović je originalna i duhovita avantura o drugarstvu koje ne poznaje granice. Gusenica sa kamašnama, bubamara bez tufni, trut koji brka jezike na kojima govori, hrčak žderonja, falična glista i žir koji smišlja aforizme upoznali su se na turniru u igri bumbariću-paniću. Oni će ubrzo potom postati junaci urnebesne sage o spasavanju plave leptirice od najstrašnijeg užasa koji može da se dogodi nekom iz sveta bubica – od Špenadle! Autorka će knjigu potpisivati od 13 sati.

U 13.30 sati svoj roman „Nedostižna“ potpisivaće Keri Čin. „Nedostižna“ je nastavak bestselera „Nedostojna“, koji govori o ljubavi jedne vatrene dame i moćnog tajkuna.

Snežana Radojičić će od 14 sati potpisivati knjigu „Zakotrljaj me oko sveta“. To je priča o uzbudljivom pohodu biciklom na najviši svetski planinski masiv i najveću azijsku pustinju. U avanturi koja je trajala petnaest dana, autorka je uspela je da savlada strme litice po kojima se teško hoda a kamoli vozi, nabujale reke koje se obrušavaju na puteve, da se izbori sa snegom, poledicama i hladnoćom i na kraju se uspne na vrh – prevoj Thorung La. Ovo ne bi bila knjiga o krajnjim izazovima da junakinja nije nastavila svoju vožnju i kroz najveću azijsku pustinju – Gobi.

Čedomir Antić biće na Laguninom štandu od 15 sati. On će potpisivati svoju knjigu „The History of Serbia“, koja obuhvata kompletnu istoriju naše zemlje od neolita do danas. Autor je nekim novim pristupima i saznanjima uspeo da uskladi i one činjenice do kojih su dolazile prethodne generacija istoričara. Ova sažeta istorija Srbije je posebno značajna upravo zato što je autor uspeo da integriše glavna saznanja srpskih i evropskih istoričara koji su se bavili istorijom Srbije.

Roman „Hleb i strah“ Milisava Savića priča je o mladosti glavnog junaka odraslog u Raškoj, koja prerasta u povest o paradoksima nestajanja jedne države i njenih vrednosti i utoliko je ključ za razumevanje kako Titove epohe tako i specifične balkanske tranzicije koja je usledila i pratećih preobražaja u glavama ljudi. Autor će knjigu potpisivati od 15 sati i 30 minuta.

Osamnaest godina posle prvog izdanja, roman „Ples sitnih demona“ Marka Vidojkovića, koji će na Laguninom štandu potpisivati ovu knjigu od 16 sati, otkrivaju nove generacije koje u odrastanju Bobana Šestića na beogradskim ulicama prepoznaju i svoje sazrevanje. A kad se punoletstvo jedne knjige može ispratiti istim rečima koje su dočekale njeno rođenje, onda to već nešto govori o sudu vremena i sudbini knjige.

Dr Nele Karajlić potpisivaće drugi deo trilogije „Solunska 28“ od 17 sati. Drugim delom trilogije posvećene ljudima i događajima koji su prolazili kroz dorćolsku kuću na samoj obali Dunava, Dr Karajlić dokazuje kako poseduje neiscrpnu energiju kojom uspeva da se izbori sa najvećim životnim i umetničkim izazovima. Pripovedajući o svemu onome što je snašlo stanare Solunske 28 tokom nemačke okupacije Beograda u Drugom svetskom ratu, Dr Karajlić nudi podjednaki čitalački užitak i onima koji su čitali prvi deo trilogije, ali i onima koji se tek sada pridružuju armiji njegovih vernih čitalaca.

Od 18 sati na štandu Lagune knjigu „Između krajnosti“ potpisivaće Ivan Ivačković. „Između krajnosti“ je vodič kroz albume Azre i Džonija Štulića. To je pošten i objektivan pogled na Štulićevu diskografiju, kako sa Azrom, tako i samostalnu. Uz korisne dodatke – osvrt na nastanak Azre i rezime o njenom značaju i trenutnoj Štulićevoj poziciji – ovo je nezaobilazno štivo za sve kojima su ova grupa i njen frontmen stari znanci, kao i one koji njihovu muziku tek treba da otkriju.

Nenad Racković potpisivaće svoju novu knjigu „Biblija“ od 18 sati i 30 minuta. U anamnezama neuropsihijatra, koji tokom dve godine prati slučaj pacijenta Nenada Rackovića, sve vreme je prisutna i senka pisca. Lekar i pacijent zajednički ispisuju vodič kroz dušu umetnika. I dok se kreću lavirintom ludila, kao Dante i Vergilije krugovima pakla, pred čitaocem izranja fascinantna figura glavnog junaka ‒ tvorca ove knjige. A on kaže: „Za razliku od psihotičara, kod umetnika slova jure na motociklima… Ono što je u Bibliji bilo Knjiga propovednikova, sad je Knjiga izveštaja lekara specijaliste.“

Dobro došli!

Partner Lagune na ovogodišnjem Sajmu knjiga je Banca Intesa a Laguni su se pridružili i brojni sponzori: Radio Laguna, Bambi, Grand Motors, City Residence, Voždove kapije, Moj Aviv, Generali osiguranje, Bel Medic, Beogyn, Hemofarm, Sport klub, Tref sport, Nescafé, Henkel, Dexy Co.

Pozivamo sve posetioce da objave fotografije našeg štanda i izdanja Lagune na društvenim mrežama uz korišćenje heštegova #SajamKnjiga2019 i #lagunaknjige i tako doprinesu velikoj zajednici knjigoljubaca koja je iz dana u dan sve veća. A kad završe kupovinu, neka nam fotografišu svoj sajamski ulov uz hešteg #DodajNaSpisak.