VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupciVideoKolumneNagradeKalendar

Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi

„PR“, roman o ljubavnom trouglu koji istražuje granice ljubavi i beskonačnost interneta, iz pera Aleksandra Ilića, za vrlo kratko vreme osvojio je čitaoce. U štampi je drugo izdanje ovog provokativnog romana novog, svežeg i autentičnog glasa savremene srpske književnosti.

Na mestu gde daunloud postaje piraterija, ljubav prevara, a istina – PR, dvoje ljudi traga za izlazom iz ljubavnog trougla. Da li je ljubav stvar osećanja ili ličnog PR-a? U tom traganju razrešavaju se njihove ljudske i poslovne sudbine, a skrivena, zabranjena i potisnuta osećanja iz emocionalnog podzemlja izlaze na čistinu.

Radnja romana jednim delom odvija se u elitnoj beogradskoj PR agenciji a drugim na internetu: od običnog flertovanja i razmene sličnih zadovoljstava na Facebooku ili Twitteru do najmisterioznijih prostranstava Deep Weba, gde je moguće iznajmiti Rent-A-Hacker usluge ili naručiti nečije ubistvo.

Vešto vođenom pričom i uzbudljivim obrtima, „PR“ na duhovit i beskompromisan, povremeno šokantan način daje tačnu sliku savremenog sveta, proširenog novim navikama koje je doneo 21. vek sugerišući nam da je danas osim ljubavi nezaobilazan i internet.

Pre nego što je roman „PR“ objavljen pojedini kritičari opisali su ga terminom digitalni realizam. Aleksandar Ilić prikazao je stvarnost verno i bez predrasuda, što će zadovoljiti i najzahtevnije čitaoce savremene književnosti.

„Osim što vas lako natera da instalirate sve aplikacije koje u knjizi pominje i da se upitate odakle su vam to poznati svi ovi ljudi, Ilić objašnjava, bez pardona, šta se krije iza slike stvarnosti koju kreira domaća PR scena. Njegova priča ogolila je bombastične nazive funkcija, iskrivljeni rečnik, isfabrikovane menadžere, lažni moral i nametnutu potrebu da svi izgledamo isto i ponašamo se isto. Kada pročitate ‘PR’ pročitali ste nas sve.“ Tanja Tatomirović – @lavche73, komunikolog, PR Lead za zemlje Balkana u kompaniji Microsoft
 
< allowfullscreen="" frameborder="0" height="338" src="//www.youtube.com/embed/LqGtsqeXCPg?rel=0" width="600">


Povezani naslovi
dečji dani kulture od 19 do 21 aprila u igri sa knjigom video  laguna knjige Dečji dani kulture od 19. do 21. aprila – „U igri sa knjigom!“ [video]
19.04.2019.
Izdavačka kuća Laguna i lanac knjižara Delfi organizuju još jednu manifestaciju posvećenu deci pod sloganom „U igri sa knjigom!“. Radionice, druženja sa piscima, promocije knjiga, popusti na iz...
više
o čitanju u prevozu laguna knjige O čitanju u prevozu
19.04.2019.
Znamo da je pojava železnice povećala prodaju knjiga. Ako izuzmemo razgovor i zurenje kroz prozor, šta čovek na dugom putovanju može da radi osim da čita? Ana Karenjina je čitala u vozu kad je shvatil...
više
dvadeset pitanja za pitera frankopana laguna knjige Dvadeset pitanja za Pitera Frankopana
19.04.2019.
Pisci i mislioci odgovaraju na pitanja koja za njih priprema Tajmsov književni dodatak (The Times Literary Supplement), otkrivajući koje knjige vole da čitaju, kakve su njihove stvaralačke navike...
više
marojevićeve tuđine u sremskoj mitrovici laguna knjige Marojevićeve „Tuđine“ u Sremskoj Mitrovici
19.04.2019.
U biblioteci „Gligorije Vozarović“ u Sremskoj Mitrovici održana je promocija romana „Tuđine“ Igora Marojevića. Programom je moderirala Ružica Stanković iz biblioteke koja je, između ostalog, primetila...
više