VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Prikaz knjige Roba Ficpatrika „Mamin test“

Rezime
 
Razgovor sa ljudima je ključni deo razvoja odnosa s klijentima (Customer development). Ova knjiga je napisana s ciljem da vam pomogne da vodite bolje razgovore sa klijentima.
 
Ključni savet broj 1
 
Ljudi kažu da ne treba pitati svoju mamu da li je neka poslovna ideja dobra. To je teorijski tačno, ali  maši suštinu. Ne treba nikoga da pitate da li je vaša ideja dobra. To je loše pitanje i navodi svakoga da vas slaže makar malo.
 
Ključni savet broj 2
 
Tokom razgovora nije vam dopušteno da kažete klijentima koji je njihov problem. Njima ne treba dozvoliti da vama kažu šta da radite.
 
Ključni savet broj 3

 
Počnite sa najboljim malim tržištem a onda počnite da se širite.
 
Ključni savet broj 4
 
Ako zvuči uvrnuto da neočekivano počnete da ispitujete ljude, to je samo zato što vi na to gledate kao na ispitivanje a ne kao na razgovor. Jedina stvar o kojoj ljudi više vole da pričaju, nego što vole da pričaju o sebi, jeste da pričaju o svojim problemima.
 
Ključni savet broj 5
 
Neka vam razgovor sa klijentima bude opušten.
 
Ključni savet broj 6
 
Ako želite da obavite dobar razgovor za Customer devalopment ovo su pitanja koja treba da postavite: 1. Pričajte mi o tome kako je bilo kada ste poslednji put...? 2. Šta nije bilo kako treba – objasnite mi. 3. Koje su posledice? 4. Koja sredstva/postupke/itd. koristite sada i zašto to ne funkcioniše?
 
Procena
 
„Mamin test“ je dobro uputstvo za pravo razumevanje kupaca. To je definitivno knjiga koju treba da pročitate da biste bolje razumeli Customer development. Brzo se čita i uživaćete u noj.
 
Izvor. keytakeaways.io


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
pametni i mudri za tren oka bleferski vodiči za društvene mreže, vino i seks u prodaji od 11 jula laguna knjige Pametni i mudri za tren oka – „Bleferski vodiči“ za društvene mreže, vino i seks u prodaji od 11. jula
07.07.2020.
Zahvaljujući „Bleferskim vodičima“ Rebeke Njuman izgledaćete izuzetno obrazovano, a zapravo nećete morati ništa da učite. Knjiga „Bleferski vodič – društvene mreže“ brzo i efikasno će vam obezb...
više
duhovita priča uz koju će mali školarci zavoleti čitanje bora luzer 1 ja nisam luzer u prodaji od 11 jula laguna knjige Duhovita priča uz koju će mali školarci zavoleti čitanje – „Bora Luzer 1: Ja nisam luzer“ u prodaji od 11. jula
07.07.2020.
„Nikada mi nije smetalo što se zovem Bora Luzer, jer sam uvek bio dovoljno kul da to poništim, ali otkako se u našu školu prebacio Darko Darkovski, sa onom njegovom užasnom malom krokodilskom facom, p...
više
od knjige do umetničkog dela laguna knjige Od knjige do umetničkog dela
07.07.2020.
Listajući stranice rubrike #knjigoljupci, naišli smo na nekoliko članaka u kojima smo predstavljali knjige kao umetničku inspiraciju. Ali ne kao inspiraciju za pisanje novih knjiga, nego kao inspiraci...
više
planska ili impulsivna kupovina knjiga pitanje je sad laguna knjige Planska ili impulsivna kupovina knjiga – pitanje je sad
07.07.2020.
Impulsivna ili planirana kupovina predmet je večitog interesovanja istraživača i analitičara tržišta. Razumevanje motiva za instant kupovinu knjige daje izdavaču bolju sliku o tome kako da vodi svoju ...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.