Laguna - Bukmarker - Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju.
 
Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta.


 
Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.
 
Igor Arih je svoju knjigu predstavio na promociji u knjižari Delfi u SKC-u i o njoj razgovarao sa Branimirom Brkljačem i u isto vreme demonstrirao osnovni princip na kome počivaju dinamične komunikacije i sama knjiga.
 
Oni su istakli da informacija od koje želimo rezultat, efekat kod publike, na mora biti plasirana širokoj masi, slučajno pogađajući pravu, nego je šaljemo najužem krugu odabranih, pri čemu to može biti samo jedan čovek, pravi, onaj koji tu informaciju može da proširi do ciljanih drugih kojima će biti od koristi i koji će se na nju odazvati.
 
Branimir Brkljač, neko ko je uspeo u svetu direktne komunikacije sa publikom, budući da je osmislio izuzetno uspešan koncept TV šopa, veruje u kvalitet knjige jer govori o komunikaciji koju je on primenjivao u svojim regionalno uspešnim poslovnim projektima.
 
Igor Arih je Branimira Brkljača uverio u važnost knjige jer promoviše kvalitet proizvoda i usluga. Brkljač će prilikom sledećeg Arihovog susreta sa publikom pozvati stotinu odabranih ljudi i time je osnovna ideja knjige da ciljamo jednog da bismo pridobili stotinu, a ne stotinu da bismo pridobili jednog, sprovedena u delo.

  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
dejan papić šta je laguna jedna kuća u 25 pojmova laguna knjige Dejan Papić: Šta je Laguna – Jedna kuća u 25 pojmova
06.12.2023.
Osnivač izdavačke kuće Laguna Dejan Papić osvrnuo se na književnu pustolovinu koja traje već četvrt veka, kroz reči koje otkrivaju bogatstvo iskustva i strasti koje su utkane u svaki aspekt Lagune, od...
više
pripremite spiskove noć knjige od 8 do 10 decembra  laguna knjige Pripremite spiskove – Noć knjige od 8. do 10. decembra!
05.12.2023.
Pod sloganom „Priča koja traje“, Noć knjige, omiljena manifestacija svih knjigoljubaca, održaće se od 8. do 10. decembra 2023. godine pod pokroviteljstvom Eurobank Direktne u knjižarama Delfi i Laguni...
više
veliki broj pisaca u noći knjige laguna knjige Veliki broj pisaca u Noći knjige
05.12.2023.
Čitaoci će i ove Noći knjige moći da sretnu omiljene pisce, i to u Beogradu, Novom Sadu, Gornjem Milanovcu...   Evo i detaljne satnice i rasporeda: Petak, 8. decembar Knjižara Delfi...
više
i biblioteke učestvuju u noći knjige laguna knjige I biblioteke učestvuju u Noći knjige
05.12.2023.
Dvadeset devetoj Noći knjige, koja će trajati tri dana – od 8. do 10. decembra – priključile su se i brojne biblioteke. One će u manifestaciji učestvovati prvog i drugog dana – 8. i 9. decembra. ...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.