Laguna - Bukmarker - Novi roman Paula Koelja „Preljuba“ u prodaji od 12. septembra - Knjige o kojima se priča

Novi roman Paula Koelja „Preljuba“ u prodaji od 12. septembra

Tvorac više bestselera prevedenih na desetine jezika, brazilski autor Paulo Koeljo danas je među najpopularnijim duhovnim piscima. Koeljovi romani imaju dozu poetskog, ali su pre svega značajni zbog svoje univerzalne poruke. Izdavačka kuća Laguna ima ekskluzivno pravo za objavljivanje novog romana brazilskog pisca Paula Koelja „Preljuba“, u kojem se govori o ljubavi, zaljubljenosti, avanturi i krizi srednjih godina.

U petak, 12. septembra, „Preljuba“ će se u izdanju Lagune pojaviti pred čitaocima u Srbiji. Iako je nedavno objavljen na portugalskom jeziku, roman „Preljuba“ se već nalazi na samom vrhu top-lista najprodavanijih knjiga. Provokativna i intrigantna, „Preljuba“ je roman o otkrivanju strasti u životu, o večitom pitanju nije li upravo „ova ljubav“ ona prava, u kojem Koeljo ispituje nove granice ženske nevernosti. Prvi put jedan autor koristi društvene mreže da bi smislio zaplet i osmislio svoje likove.

Linda je udata za bogataša, ima dvoje dece, radi kao novinarka i reklo bi se da ima savršen brak. Međutim, svakog jutra kad otvori oči i ugleda ono što zovu „novi dan“, Linda poželi da ih odmah zatvori i ne ustane iz kreveta. Tridesetjednogodišnja Linda, zahvaljujući bezgraničnoj darežljivosti svog muža, oblači se u najskupljim radnjama. Kod muškaraca izaziva požudu a zavist kod žena.

Novi roman proslavljenog pisca je začuđujuća priča o tome kako izgleda imati sve a biti nesrećan. Nju guši rutina, monotonija, oseća ravnodušnost prema svemu. Sve se menja kada u njen život ušeta uspešni političar, njen dečko iz srednjoškolskih dana. Život dobija novi smisao. Ona otkriva ljubavnu strast i suočava se sa izborima koji će promeniti njen život. Linda, koja uvek želi više, upušta se u strastvenu, opasnu i zaraznu vezu, ali sa dalekosežnim posledicama.

Roman „Preljuba“ na neočekivan i nepogrešiv način pokazuje kako gubimo sebe kad ne cenimo ono što imamo.

Paulo Koeljo se smatra najuticajnijim savremenim piscem. Njegova dela prodata su širom sveta u tiražu od preko 150 miliona primeraka, objavljena u 170 zemalja i prevedena na preko 80 jezika. Rođen u Rio de Ženeiru (Brazil) 1947. godine, Paulo Koeljo je autor nekoliko naslova koji spadaju u najčitanije knjige našeg vremena. Među njima su „Dnevnik jednog čarobnjaka“ i „Alhemičar“ koji su ga i učinili svetski poznatim. Naravno, Paulo Koeljo je napisao mnoge druge knjige koje su dirnule srca ljudi širom sveta – „Brida“, „Veronika je odlučila da umre“, „Jedanaest minuta“, „Alef“.

Dobitnik je brojnih prestižnih međunarodnih nagrada. Izabran je za člana Brazilske književne akademije 2002. godine, a od 2007. godine je ambasador mira Ujedinjenih nacija. Godine 2009. dodeljeno mu je priznanje Ginisove knjige rekorda za najprevođenijeg autora jednog romana („Alhemičar“). Takođe, on je i autor koga prati najviše ljudi na društvenim mrežama.

< allowfullscreen="" frameborder="0" height="338" src="//www.youtube.com/embed/P09KTa4AS1s?rel=0" width="600">

luksuzne kulise drugog svetskog rata nijansiran portret jednog doba i jednog bračnog para laguna knjige Luksuzne kulise Drugog svetskog rata: nijansiran portret jednog doba i jednog bračnog para
09.03.2021.
Čini mi se da postoji bezbroj knjiga o Drugom svetskom ratu, zbog čega je zaista teško pronaći knjige koje ovu temu obrađuju na jedinstven način. „Gospodarica 'Rica'“ je roman koji na drugačiji način ...
ugodno štivo za ljubitelje romansi i knjiga laguna knjige Ugodno štivo za ljubitelje romansi i knjiga
09.03.2021.
Nina je opsednuta knjigama. Živi okružena romansama i avanturama uvezanim i ulepšanim u pohabane omote knjiga koje ona beskrajno voli. Njena cimerka i najbolja drugarica proklinje dan kada se Nina use...
brem stoker tvorac drakule koji je neprestano pisao laguna knjige Brem Stoker: tvorac Drakule koji je neprestano pisao
08.03.2021.
Ejbraham „Brem“ Stoker je za života napisao ukupno dvanaest romana, a najpoznatiji je po gotskom hororu „Drakula“ iz 1897. godine. Roman je po izdavanju postao veoma slavan, vremenom je postao književ...
zašto čitamo u kupatilu  laguna knjige Zašto čitamo u kupatilu?
08.03.2021.
Gde bi neki od nas bili bez mira kućne čitaonice koja nam je na raspolaganju 24 časa dnevno? Postoji bezbroj razloga koji čitanje u kupatilu čine primamljivim: između ostalog, zagarantovani su nam pri...