Laguna - Bukmarker - Kako izgleda srpski jezik nakon epohalnog sudara sa internetom? – prikaz romana „PR“ - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Kako izgleda srpski jezik nakon epohalnog sudara sa internetom? – prikaz romana „PR“

Ova knjiga me je uvukla: u svet marketinških agencija kakav znamo iz američkih serija, ali koji je poslednjih dvadesetak godina postao realnost i kod nas. To je svet mladih i ambicioznih muškaraca i žena koji su imali i sreću i nesreću da postanu deo takve društvene elite. U pozadini glavne priče autor razvija širu sliku savremenog Beograda i posttranzicionog srpskog društva.
 
Šta je kvalitet ove knjige? Pored razotkrivanja naličja jedne amblematične profesije globalizovanog, medijski kontrolisanog sveta i ljubavnog zapleta oblikovanog izvan klišea, „PR“ je roman o internetu kao suštini i „nepokretnom pokretaču“ savremenog društva, provokativna priča o svetu u kojem je teško ustanoviti granice između digitalnog i emocionalnog, između virtuelnog i intimnog. „PR“ ne otvara samo nove tematske prostore u našoj prozi, nego na, do sada najuverljiviji način pokazuje kako izgleda srpski jezik nakon epohalnog sudara sa internetom. Ilićev stil je sveden, gotovo minimalistički, ali duhovit i sugestivan. On piše bez lažnog morala i bez ideoloških iluzija ili krijumčarenja lažnih alternativa.
 
Ključne rečenice: „Pre interneta svet je bio veći. Sa internetom je postao beskonačniji.“
 
Ova knjiga ima ukus: hrane iz restorana organske gastronomije – pačja prsa sa karijem i bundevom, svinjska rebra sa salatom od jabuke, kraba sa graškom, bademom i kuglicama od dimljene šargarepe.
 
Šta kaže univerzalni sud interneta? „Želim da živim u ovoj knjizi!“
 
Preporuka za čitanje: svaka reklama je suvišna. „PR“ u šake!
 
Autor: Goran Lazičić
Izvor: Blic


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
nescafé za pravo uživanje u čitanju  laguna knjige Nescafé za pravo uživanje u čitanju!
14.08.2020.
Mnogi se slažu da nema bolje kombinacije od omiljene kafe i knjige. Želje ispunjavaju Nescafé i Laguna, jer u ponedeljak 17. avgusta počinje sjajna akcija za sve knjigoljupce „3 za 999“. Možete da bir...
više
ko kupuje elektronske knjige  laguna knjige Ko kupuje elektronske knjige?
14.08.2020.
Magija analize podataka nam omogućava da zaronimo u informacije i vidimo ko kupuje elektronske knjige. Sajt ebooks.com koji postoji od 2000. godine i posvećen je prodaja elektronskih knjiga, bavi se o...
više
pariz omiljeni grad u književnosti laguna knjige Pariz – omiljeni grad u književnosti
14.08.2020.
Pariz je glavni lik mnogih romana i čini se da nikada neće biti dovoljno knjiga o ovom gradu ljubavi i svetlosti. Osvojio je srca čak i onih koji ga nikad nisu posetili, a pisci o kojima danas govorim...
više
veoma kratka istorija elektronskih knjiga laguna knjige Veoma kratka istorija elektronskih knjiga
14.08.2020.
Hajde da ukratko vidimo kako smo stigli dovde. Elektronske knjige su relativno skoro postale popularne, ali je njihova istorija malo starija. Osvrnućemo se na rani razvoj – i lažne početke – i kako su...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.