Laguna - Bukmarker - Još jedan uspešan dan na Sajmu knjiga – subota na štandu Lagune - Knjige o kojima se priča
Obaveštenje o radnom vremenu knjižara za praznike »

Još jedan uspešan dan na Sajmu knjiga – subota na štandu Lagune

Pretposlednji dan Sajma knjiga na štandu Lagune u Hali 1 obeležila je velika gužva, odličan izbor knjiga i naravno pisci Lagune.

Ivana Kuzmanović, pisac, savetnik za lični razvoj, instruktor meditacije i reiki majstor, predstavila je čitaocima svoju novu knjigu „Knjiga ličnih promena“. Posmatrana s mesta ličnog emocionalnog i duhovnog sazrevanja „Knjiga ličnih promena“ je zapravo nastavak studije o ljubavi „Od kada sam se zavolela – volim“. Ivana se družila sa svojim čitaocima i izrazila zadovoljstvo što Sajam privlači veliki broj ljudi. „Prava je radost što će ovoliko ljudi koje danas vidim uzeti knjigu u ruke.“

Aktuelni dobitnik Ninove nagrade Dragan Velikić na Sajmu je predstavio posebno izdanje „Islednika“ sa svoja tri neobjavljena teksta. Interesovanje čitalaca je bilo veliko a Velikić je rekao: „Na Sajam dolazim četrdeset godina i pored činjenice da je naš Sajam knjiga najznačajniji u ovom delu Evrope, Sajam je za mene i graničnik gde se godina završava i počinje, kao što je nekad kad sam bio đak, septembra bio početak godine. Sajam je mesto gde sve što sam propustio, mogu da nadoknadim kao čitalac.“

Isidora Bjelica nije bila u mogućnosti da dođe na Sajam knjiga, a da njeni čitaoci ne bi ostali bez potpisa, Isidora je za svakog od njih pripremila poklon-fotografiju sa potpisom i porukama ljubavi koje su im podelili Vila i Lav. „Tako ćemo i ovaj Sajam biti zajedno zahvaljujući mojoj dečici i ovo je poseban poklon koji smo pripremili povodom trideset godina od izlaska moje prve knjige“, rekla je Isidora Bjelica. „Miris neba“ je Isidorina najnovija knjiga.

Autorka koja pomera granice čitanosti u našoj zemlji je Jelena Bačić Alimpić. Ona je se sa čitaocima družila na štandu Lagune u Hali 1. Jelena je u prethodnih godinu dana čitaocima podarila sjajnu trilogiju „Kazna za greh – Noć kada su došli svatovi“,„Kazna za greh – Knjiga uspomena“ i „Kazna za greh – Molitva za oproštaj“. „Sajam je najveća književna svetkovina kod nas i mnogo me raduje veliki broj posetilaca a posebno moji obožavaoci kojih je iz godine u godinu sve više i više“, rekla je Jelena.

„Viza za nebo“ je onespokojavajući roman o tabloidnoj Srbiji koja je zagazila u nemoral, krv i bezakonje. U novom trileru Vanje Bulića nastavljaju se novinarske i istraživačke avanture Novaka Ivanovića. „Ako čovek želi da se napuni pozitivnom energijom treba da dođe ovde na Sajam da vidi ova divna ozarena lica. Tako je bilo i ’90-tih godina. Ako si želeo da pobegneš od ludila odeš na Sajam knjiga. A ove godine prvi put mi se događa da knjiga bude objavljena u vreme održavanja Sajma. Shvatio sam koliko izdavačka kuća vodi računa o autorima koji su upravo objavili knjigu jer se na svakom koraku sudaram sa samim sobom, doduše u papirnom obliku kao sto su plakati, bilbordi i slično. I vrhunac je definitivno potpisivanje knjige onima koji to žele. A posebno mi je drago kada na potpisivanje dođu sa mojim starim knjigama“, rekao je Bulić.

Tema novog romana „Muškarac u grlu“ regionalne književne zvezde Vedrane Rudan jeste život četrdesetšestogodišnje Ksenije koju mladi ljubavnik zavodi u novogodišnjoj noći. Dok su intimni, junakinja u mislima razgovara sa svojim bivšim suprugom. Vedrana voli Beogradski sajam knjiga: „Beogradski Sajam knjiga je čudesan! Jer ja dolazim iz zemlje u kojoj nitko ništa ne čita, u kojoj takav sajam ne postoji, pa kad gledam sve ove ljude koji kupuju knjige koje će, sigurna sam i pročitati, odlučila sam da neću ići na takozvani Sajam knjiga u Zagrebu, ne želim pasti u depresiju.“

Druga knjiga trilogije o Stefanu Nemanji i druga u seriji knjiga o najpoznatijoj srpskoj vladarskoj dinastiji koja dolazi iz pera autora bestselera „Kainov ožiljak“. „Nemanjići – Dva orla“ jedna je od najprodavanijih knjiga na Sajmu na štandu Lagune. Vladimir Kecmanović je na Sajmu bio u razlicitim ulogama. „Prvo kao klinac, bio sam posetilac, onda sam kao student trgovao polovnim knjigama, posle toga sam imao štand kao izdavač i evo me sada sam tu kao pisac.“ Za Dejana Stojiljkovića je „svaki Sajam praznik. Pre svega zbog susreta sa čitaocima jer smatram da je suština umetnosti u komunikaciji. Smatram da nema pisca bez čitaoca što Sajam i potvrđuje.“

Nova knjiga Ivana Ivačkovića „Bezverje“ govori o večitoj temi: dobru i zlu. Kao što se iz naslova vidi, roman govori o neverovanju u Boga i posledicama koje iz toga proizlaze.

Luka Mičeta se specijalizovao za biografije srpskih vladara. Biografija prvog srpskog cara Stefana Dušana (1308–1355), sina kralja Stefana Dečanskog, zabeležena je u knjizi „Dušan Silni“. Mičeta je posetio štand Lagune i ove godine.

Bogat dan na štandu Lagune zatvario je Marko Popović koji se na Sajmu knjiga predstavio svojim prvim romanom „Jedan pogrešan korak“. Za Popovića ovaj Sajam je poseban: „Sajam je za mene praznik knjige. Prilika da kontaktiram sa čitaocima, slušam njihove utiske, potpisujem knjige. Sve to mi pričinjava veliko zadovoljstvo. Knjiga je lepo prihvaćena od strane publike i zbog toga mi je posebno drago.“

Partner Lagune na ovogodišnjem Sajmu knjiga je Banca Intesa, a Laguni su se pridružili i brojni sponzori: Avon, Bambi, Coca-Cola, Nescafé, Henkel, Generali, Neoplanta, Lavirint, Don don, Hemofarm, Sport klub.

29.04.2024.
30.04.2024.
5 književnih preporuka šta smo čitali u aprilu 2024 godine laguna knjige 5 književnih preporuka: Šta smo čitali u aprilu 2024. godine
30.04.2024.
Danas vam preporučujemo pet knjiga koje su objavljene tokom aprila, a koje prosto morate imati na svom radaru! Ovi naslovi su sve što vam je potrebno da osvežite svoju biblioteku, bilo da ste ljubitel...
knjiga meseca đavo u belom gradu  laguna knjige Knjiga meseca – „Đavo u Belom gradu“
30.04.2024.
Za ljubitelje knjige Laguna uvek ima dobre vesti! Svakog meseca jedan od aktuelnijih naslova proglašavamo za Knjigu meseca. To znači da će od 1. do 31. maja Knjiga meseca moći da se kupi na specijalno...