VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
pametni i mudri za tren oka bleferski vodiči za društvene mreže, vino i seks u prodaji od 11 jula laguna knjige Pametni i mudri za tren oka – „Bleferski vodiči“ za društvene mreže, vino i seks u prodaji od 11. jula
07.07.2020.
Zahvaljujući „Bleferskim vodičima“ Rebeke Njuman izgledaćete izuzetno obrazovano, a zapravo nećete morati ništa da učite. Knjiga „Bleferski vodič – društvene mreže“ brzo i efikasno će vam obezb...
više
duhovita priča uz koju će mali školarci zavoleti čitanje bora luzer 1 ja nisam luzer u prodaji od 11 jula laguna knjige Duhovita priča uz koju će mali školarci zavoleti čitanje – „Bora Luzer 1: Ja nisam luzer“ u prodaji od 11. jula
07.07.2020.
„Nikada mi nije smetalo što se zovem Bora Luzer, jer sam uvek bio dovoljno kul da to poništim, ali otkako se u našu školu prebacio Darko Darkovski, sa onom njegovom užasnom malom krokodilskom facom, p...
više
od knjige do umetničkog dela laguna knjige Od knjige do umetničkog dela
07.07.2020.
Listajući stranice rubrike #knjigoljupci, naišli smo na nekoliko članaka u kojima smo predstavljali knjige kao umetničku inspiraciju. Ali ne kao inspiraciju za pisanje novih knjiga, nego kao inspiraci...
više
planska ili impulsivna kupovina knjiga pitanje je sad laguna knjige Planska ili impulsivna kupovina knjiga – pitanje je sad
07.07.2020.
Impulsivna ili planirana kupovina predmet je večitog interesovanja istraživača i analitičara tržišta. Razumevanje motiva za instant kupovinu knjige daje izdavaču bolju sliku o tome kako da vodi svoju ...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.