VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
o neverovatnim pričama iz naše prošlosti na promociji knjige nestvarno, a stvarno živojina petrovića laguna knjige O neverovatnim pričama iz naše prošlosti na promociji knjige „Nestvarno, a stvarno“ Živojina Petrovića
17.01.2020.
Uz mnogo smeha i neverovatnih priča iz naše prošlosti, u Bukmarker kafeteriji u knjižari Delfi SKC 16. januara predstavljena je knjiga Živojina Petrovića „Nestvarno, a stvarno“. Osim autora, o knjizi ...
više
čime biste se bavili da niste postali pisac video  laguna knjige Čime biste se bavili da niste postali pisac? [video]
17.01.2020.
Tokom poslednje, decembarske, Noći knjige, imali smo priliku da se družimo sa domaćim piscima. Prednovogodišnje raspoloženje je donelo i izvesnu dozu ležernosti, pa smo im postavili pitanje: Čime bist...
više
u užem izboru za nagradu politikinog zabavnika tri romana u izdanju lagune laguna knjige U užem izboru za nagradu Politikinog Zabavnika tri romana u izdanju Lagune
17.01.2020.
Početkom januara tradicionalno se dodeljuje nagrada Politikinog Zabavnika za najbolje književno delo za mlade objavljeno u prethodnoj godini. U konkurenciji za najbolje delo u 2019. našlo se 78 nas...
više
nova izdanja domaćih laguninih autora laguna knjige Nova izdanja domaćih Laguninih autora
17.01.2020.
Uskoro će se u prodaji naći osmo izdanje knjige „Dugovečnost“ Svetislava Basare. Ovaj roman je nesvakidašnja alegorija o srpskim naravima, današnjim i svagdašnjim. Odvija se kroz razgovor glavnog lika...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.