Laguna - Bukmarker - Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
prikaz knjige biblioteka cenzora knjiga ne možete zabraniti maštu, šta god radili laguna knjige Prikaz knjige „Biblioteka cenzora knjiga“: Ne možete zabraniti maštu, šta god radili
21.03.2025.
U svom eseju „Malo novca, mnogo cenzure“, Butejna el Isa opisuje koliko je 2016. godine bilo teško otvoriti pažljivo uređenu knjižaru zbog cenzure kuvajtskog Ministarstva informacija. Među „megamarket...
više
prikaz romana tajne niti sare paborn skromna ali veličanstvena saga o tri sudbine laguna knjige Prikaz romana „Tajne niti“ Sare Paborn: Skromna ali veličanstvena saga o tri sudbine
21.03.2025.
Tri žene koje žive u tri različita perioda. Tri surove stvarnosti koje se ne mogu izbeći. Uronite u veličanstveni stil pripovedanja autorke Sare Paborn u romanu „Tajne niti“. Paula je prilično povu...
više
đorđe bajić propisno kaznim junake koji to zaslužuju laguna knjige Đorđe Bajić: Propisno kaznim junake koji to zaslužuju
21.03.2025.
Na koji način ispravlja nepravdu u svom najnovijem romanu „Jedno đubre manje, konačna verzija“ i kuda će budućnost odvesti čuvenog inspektora Limana, saznajemo od Đorđa Bajića, koji nam je otkrio i za...
više
ana atanasković roman je vrhunac književnosti laguna knjige Ana Atanasković: Roman je vrhunac književnosti
21.03.2025.
Književnost dvadeset i prvog veka čitaocima pruža mogućnost da dožive iskustvo prošlih vremena na jedan nov i drugačiji način. Elementi istoriografije u određenim delima, nastali u koheziji sa stvarni...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.