Laguna - Bukmarker - Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom - Knjige o kojima se priča
Iskoristite 15% količinskog popusta!
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
foto konkurs kafoknjigoljupci laguna knjige Foto-konkurs: Kafoknjigoljupci
05.03.2021.
Dobitna kombinacija za pravo uživanje sigurno je dobra knjiga i šolja omiljene kafe! Laguna i Nescafé pobrinuli su se za to. Osmislili smo još jedan foto-konkurs za vas – Kafoknjigoljupci! ...
više
jubilarno 50 izdanje sitničarnice kod srećne ruke  laguna knjige Jubilarno 50. izdanje „Sitničarnice ’Kod srećne ruke’“
05.03.2021.
Da srpska književnost probija jezičke barijere, pokazuju brojni prevodi knjiga naših pisaca na svetske jezike. Jedna od najprevođenijih knjiga savremenog srpskog pisca Gorana Petrovića je „Sitničar...
više
enesu haliloviću uručena vitalova nagrada laguna knjige Enesu Haliloviću uručena Vitalova nagrada
05.03.2021.
Nagrada „Zlatni suncokret“, u javnosti poznata i kao Vitalova nagrada, dodeljena je 5. marta 2021. Enesu Haliloviću za roman „Ljudi bez grobova“. Na svečanosti koja je tradicionalno održana u s...
više
smeh je najbolji lek 5 romana za urnebesan vikend laguna knjige Smeh je najbolji lek – 5 romana za urnebesan vikend
05.03.2021.
Da li ste znali da smeh može da vam poboljša zdravlje? Jača imunitet, štiti od negativnih posledica koje izaziva stres, čak sagoreva i kalorije. Samim tim što u nama budi osećaj zadovoljstva i ...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.