Besplatna isporuka za sve porudžbine iz Republike Srbije

Hitovi Male Lagune na Sajmu knjiga 2019.

Pripremite na vreme svoj spisak naslova za 64. Međunarodni beogradski sajam knjiga, koji počinje 20. oktobra!

Laguna vam kao i svake godine priprema pregršt novih izdanja. Predstavljamo vam hitove iz edicije Mala Laguna, koje će za vreme trajanja Sajma biti na popustu.

Posle „Kišnog glisca“, koji je oduševio i mališane i roditelje, glumac Andrija Milošević napisao je novu zbirku pesama za decu „Mačak i skakutavo jaje“. Da li ste čuli za jaje koje je skakutalo kojekuda, pa skočilo čak do svemira? Znate li šta je uradio dobri vampir Boža? Jeste li čuli za bezobraznu bubamaru? Ili za čudesnu devojčicu Đeđu? Uživaćete u zabavnim pesmicama Andrije Miloševića i u divnim ilustracijama Nemanje Ristića, a kroz smeh ćete shvatiti svu vrednost i lepotu dečje mašte.

„Kako sam postao detektiv“ je nova knjiga za decu autora Ota Oltvanjija. Teo je pametan i radoznao dečak, napunio je dvanaest godina i ima mačka Tozimira. Ali jednog jutra, umesto dadilje, pojavila se njegova tetka Elena koja je nekad radila u policiji. Uslediće avanture koje su kao stvorene za njih dvoje... U ovoj knjizi ćete naći deset neobičnih i originalnih slučajeva koje su rešili Teo i njegova tetka. I ne samo to! I mali čitaoci u jednom trenutku mogu da se uključe i pokušaju sami da nađu rešenje na osnovu poznatih činjenica.

„Tom Gejts: Totalno savršen godišnjak“ Liz Pišon je luksuzno izdanje godišnjaka našeg omiljenog junaka. Ova knjiga je stvarno korisna iz mnogo razloga. Krcata je super stvarima za čitanje i igranje – što je dobro ako tražiš nešto što bi te zanimalo dok izbegavaš... da budeš sa gunđavom sestrom (u mom slučaju to je Dilija), radiš dosadne domaće zadatke, spremaš svoju sobu.

Zbirka pesama „Poštovana deco“ Dušana Radovića objavljena je 1954. godine, a u ovoj knjizi se nalazi u svom originalnom obliku. „Strašnom lavu“ i „Plavom zecu“ društvo prave i pesme „Zamislite“, „Najbolja mama na svetu“, „Pouka“ i mnogi drugi dragulji jednog od najvećih srpskih pesnika za decu. Otkrivajući lepote sveta i jezika, vaši mališani će uz stihove Dušana Radovića spoznati da je poezija suštinski važan deo našeg života.

„Dnevnik duhočuvara sa priručnikom“ Džafeta Ašera je uzbudljiva interaktivna avantura u proširenoj stvarnosti i nije nalik nijednoj knjizi. Kad čitalac zađe među ove stranice, doživeće sasvim novo, originalno iskustvo. Dok čita priču, može da skenira svaku stranicu pomoću besplatne aplikacije „Duhomatik“, otkrije tajanstveni svet duhova i prikaza i postane jedan od junaka knjige! Aplikacija pomaže da se iskorači iz knjige i uđe u tajanstveni svet duhova koji moraju da budu pronađeni kako bi se rešila misterija nestanka Agamemnona Vajta, dragocenog i nadarenog duhočuvara „Saveza tragača za neupokojenim duhovima ili nemrtvima“, skraćeno STNDN.

Bestseler autorku Sofi Kinsela upoznajemo i kao pisca za decu. Knjige „Mama Vila i ja“ i „Mama Vila i ja, početnice“ pune su čarolija i avantura. U knjizi „Mama Vila i ja“ su četiri priče o ludim magičnim dogodovštinama u kojima su devojčica Ela i Mama Vila prave zvezde. Ela je devojčica sa velikom tajnom. Njena mama izgleda kao sve druge mame, ali ona ume da izvodi neverovatne čarolije svojim mobištapićem. Ali ponekad čarolije krenu kako ne treba i tada joj Ela pritekne u pomoć… U knjizi „Mama Vila i ja, početnice“ Elu i njenu mamu očekuju četiri nove avanture. S neverovatnim čarolijama, bezobraznim majmunima i najboljom rođendanskom proslavom ikada priređenom.