Laguna - Bukmarker - „Budi voda“ Igora Ariha od srede u prodaji - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

„Budi voda“ Igora Ariha od srede u prodaji

„Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, ne sto da bismo osvojili jedno.“
 
Inovativna knjiga „Budi voda“ o osnovama dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova naći će se od srede, 2. decembra u prodaji u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari www.delfi.rs i na sajtu www.laguna.rs.
 
„Oglašavanje više nije delotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmerni, jednostavno je zastareo. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa ’teškom artiljerijom’ u velikim agencijama. „Prošla baka sa kolačima’, kažu u mom kraju. Forma je passé. Sadržaj je in.“
 
„Budi voda“ je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta. Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.
 
Igor Arih (1964, Vodnjan, Istra). Posle deset godina kreativnog rada u agenciji „Futura“, odlučio je da krene putem samostalnosti i osnovao svoju agenciju. Agencija vodi brigu o odabranom broju spoljnih naručilaca i o vlastitim proizvodima, kao što su robna marka Wannabesociety.com, muzička izdavačka kuća sa studiom „Dom slobode“ i realizacija likova Mujo i Haso Superstars. Za svoju kreativnost Igor je dobio više međunarodnih nagrada na takmičenjima u oglašivačkoj i dizajnerskoj kreativnosti. Bio je član žirija za štampu u Kanu 1997. godine, do sada jedini slovenački predstavnik u žiriju najvećeg svetskog festivala oglašavanja. Kasnije je sarađivao i kao član žirija festivala „Zlatni bubanj“ u Portorožu 1998, 1999, 2001. godine, član žirija Slovenačkog festivala oglašavanja 2001, 2004, 2005. godine i „Idea festivala“ u Novosibirsku 2001. godine. Danas Igor ima specifično viđenje festivala. Svoje radove je prestao da šalje na ocenjivanja i tvrdi da bi taj prostor morao da se otvori samo za mlade koji se tek afirmišu u oglašivačkom poslu.


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
dečji dani kulture od 5 do 7 aprila u igri sa knjigom  laguna knjige Dečji dani kulture od 5. do 7. aprila – U igri sa knjigom!
27.03.2024.
I ovog aprila deca se najlepše druže sa knjigom, i to u okviru Dečjih dana kulture, još jedne manifestacije koja promoviše knjigu i čitanje na najlepši način: kroz igru i zabavu! Dečji dani kul...
više
aleksandra filipović i zoran penevski gostovali u oš branko radičević u pančevu povodom jubileja brankovi dani  laguna knjige Aleksandra Filipović i Zoran Penevski gostovali u OŠ „Branko Radičević“ u Pančevu povodom jubileja „Brankovi dani“
28.03.2024.
U okviru obeležavanja jubileja 200 godina od rođenja Branka Radičevića, pisci Aleksandra Filipović i Zoran Penevski družili su se sa učenicima Osnovne škole „Branko Radičević“ u Pančevu. U okviru mani...
više
prikaz romana sutra je novi dan savršen primer (pogrešno shvaćenog) klasika laguna knjige Prikaz romana „Sutra je novi dan“: Savršen primer (pogrešno shvaćenog) klasika
28.03.2024.
Niste se prevarili, to jeste ta knjiga: a zašto je dosadašnji, doslovni prevod originala, „Prohujalo sa vihorom“ (Gone With the Wind), zamenjen prvobitnim naslovom i svojevrsnom parolom glavne junakin...
više
prikaz romana zavedi me knjigama prva ljubav zaborava nema laguna knjige Prikaz romana „Zavedi me knjigama“: Prva ljubav zaborava nema
28.03.2024.
Cveće, čokolade, večere, putovanja – sredstava zavođenja zaista je mnogo, ali se Kejt Bromli u knjizi godine lista USA Today „Zavedi me knjigama“ odlučila za štampanu reč. U ovom je delu rešila da obr...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.