Laguna - Bukmarker - Nova izdanja Laguninih knjiga - Knjige o kojima se priča
Besplatna dostava za porudžbine iz Srbije

Nova izdanja Laguninih knjiga

Na knjižarskim policama uskoro će se naći jedanaesto izdanje romana „Tvoj anđeo čuvar“ Lagunine bestseler autorke Mirjane Bobić Mojsilović. Ovo je uzbudljiva, duhovita i potresna priča o ljubavi, ljubomori, padu i ustajanju, o gubitku i ponovnom osvajanju vlastitog života. Ovo je knjiga o strahu i drhtanju, buci i besu, o popuštanju, slabosti i snazi, o jakoj ženi koja sreće jakog muškarca i prepušta mu se.

U štampi je deveto izdanje kjige „Suze Svetog Nikole“ Branislava Jankovića. „Suze Svetog Nikole“ su priča o grehu i spasenju, zemlji i nebu, anđelima i demonima i svecu čije se ime u Srbiji najviše slavi. Negde u Srbiji, na međi dva sveta, samuje mesto zvano Studenac. U njega se, nakon plovidbe beskrajnim morima i krvave epopeje Prvog svetskog rata, vraća Gmitar Milošević, u inat košmarima koji ga progone i uprkos predskazanju koje kazuje da će ga tamo sačekati smrt.

Sedmo izdanje doživeće druga knjiga iz trilogije „Kazna za greh“ Jelene Bačić Alimpić. „Knjiga uspomena“ je roman o sećanjima na valcere pored Dunava, o raspravama bečkog intelektualnog kruga, putovanjima austrijskim krajolicima i iskušenjima iz prošlosti. Oda životu koji pulsira uprkos Drugom svetskom ratu, i uspomenama na ljubav koju godine ne mogu izbrisati.

U prodaji će se uskoro naći peto izdanje knjige Luke Mičete „Despot Stefan Lazarević“. Despot Stefan, sin kneza Lazara, bio je vladar nesvakidašnjeg dara i velikih sposobnosti. Ostalo mu je u nasledstvo propalo srpsko carstvo, na čijim je ruševinama stvorio moćnu despotovinu. Kao vladara krasila ga je mudrost, a kao vojskovođu hrabrost i viteštvo. Srpska država je posle Kosovske bitke trajala još sedamdeset godina upravo zaslugom i umećem despota Stefana.

Zagonetna potraga“ jednog od omiljenih pisaca za decu i mlade Uroša Petrovića doživeće treće izdanje. Upis u najčudniju, najzanimljiviju školu na svetu zavisi od toga da li će biti rešena jedna zagonetka. A u knjizi se, uz nju, nalazi još tridesetak zagonetnih prepreka, utkanih u otkačeni roman u zagonetkama, sa čudesnim ilustracijama. Rešenja, koja se nalaze na kraju knjige, mogu se čitati samo u ogledalu.

Još jedna knjiga Mirjane Bobić Mojsilović doživeće novo izdanje, i to samo dve nedelje nakon što se pojavila u prodaji. Reč je knjizi „Srce moje“, ljubavnoj priči dvoje pisaca koji, svako za sebe, pišu romane o svojoj ljubavi. Zoran i Milena su se nekada voleli. Sada o toj ljubavi žele da razgovaraju, ali ne mogu. Zato oboje, svako za sebe, pišu o njoj. Nižu se stranice o toj njihovoj nemogućoj, dugogodišnjoj ljubavi, na kojima se pojavljuju iste anegdote, iste slike, pa čak i poneka ista rečenica. U štampi je drugo izdanje ovog romana.

Drugo izdanje doživeće i knjiga „Srpske narodne bajke“. Bajke su neophodne i deci i roditeljima. Deci – da bi pričom koja se odigrava u svetu koji ne postoji razumela svet oko sebe, roditeljima – da ne zaborave ono što je vredno u životu. Ovim uzbudljivim i čudnim pričama uvek ćemo se vraćati jer nas podsećaju na to da ne treba odustajati od svojih snova. „Čardak ni na nebu ni na zemlji“, „Nemušti jezik“, „Baš-čelik“, „Zlatna jabuka i devet paunica“, „Đavo i njegov šegrt“ i „Biberče“ samo su neki od dragulja koji krase ovu knjigu.