Kupologija
Odlomak
Format: 13x20 cm
Broj strana: 296 strana
Rasprodato
POŠALJI
Prosečna ocena: ocenaocenaocenaocenaocena
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Istine i laži o tome zašto kupujemo.

„Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode.“ – Time

Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Šta zaista utiče na naše odluke u današnjem svetu prepunom poruka? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vredne sedam miliona dolara – pionirskog eksperimenta koji je zavirio u mozgove dve hiljade dobrovoljaca iz celog sveta koji su se susretali s različitim oglasima, logotipima, reklamama, brendovima i proizvodima. Da li se seks stvarno dobro prodaje? Da li nas još uvek okružuju podsvesne reklame? Mogu li „kul“ brendovi podstaći naš nagon za sparivanjem? Može li posmatranje proizvoda podstaći ostala čula – miris, dodir i sluh? Zaprepašćujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga davnašnja uverenja o tome šta privlači naše interesovanje – i navodi nas na kupovinu.

„Knjiga koja se ne ispušta iz ruku.“ – Newsweek

„Ovo će zanimati svaku kompaniju koja lansira novi proizvod ili robnu marku.“ – USA Today

„Lindstrom nam nudi rezultate uz koje prilaže ranija istraživanja, jasno izražavanje i britko rasuđivanje.“ – Fast Company

„Pisana poput napetog krimića, Kupologija razotkriva šta stručnjaci za neuromarketing znaju o našem procesu odlučivanja.“ – Dr Mehmet Oz, profesor hirurgije na Univerzitety Kolumbija i koautor knjige YOU: The Owner’s Manual
27.03.2011.

KUPOLOGIJA

ocenaocenaocenaocenaocena
Sjajno napisana knjiga od strane Lindstroma.Pre svega knjiga privuce kupca svojom bojom,jer znamo da zuta boja najvise moze da privuce ljude pri kupovini necega.Priznajem i mene je to takodje privukla,kao i verovatno druge ljude.Lindstrom se veoma dobro dosetio da napise ovu knjigu koja ga je popela na sami vrh knjizevnosti o popularnoj nauci,sto drugi ljudi koji pisu ovakve knjige mogu samo zamisliti.Uovoj knjizi sam otkrio neke stvari za koje nikada nisam ni pomislio.Ovu knjigu bi definitivno trebalo da ima svaka kompanija koja se bavi prodajomnovih proizvoda.Takodje da vam kazem dok sam citao ovu knjigu nisam je takoreci ispustio iz ruku.
2 0
21.03.2011.

Sjajno napisano!

ocenaocenaocenaocenaocena
Lindstrom je fenomenalan! Na stranu sva hvalisanja da je rec o brend guruu, jednom od najpoznatijih ljudi iz sveta marketinga i čoveku koji od dvanest meseci u godini, deset provede putujući po svetu; on status genijalca brani pre svega britkom inteligencijom, znanjem i neverovatnim darom za pisanje. Posle duže vremena, izlizana fraza da se knjiga ne ispušta iz ruku konačno stoji na koricama knjige s razlogom. Lindstrom je skenirao mozak kupaca širom planete, došavši do neverovatnih zaključaka o brendovima i marketingu, odnosno o tome kako prosečan kupac reaguje na te dve stvari. Ali, između zanimljivih rezultata njegovog istraživanja, koje, na primer, pokazuje da seks u marketingu pre reklamira samog sebe nego proizvod, vrednost knjige stvara se jednako zanimljivim anegdotama o velikim brendovima. Odgovori na to kako je tekao reklamni rat između Pepsija i Koka-kole, na koji način je Virdžin pokušao da osrmaoti Britiš eirlajns i zašto je Jadore najprodavaniji parfem proteklih godina zaista se čitaju u jednom dahu. Međutim, sve ostaje u senci Lindstromove promućurnosti koja je od "Kupologije" načinila knjigu vredniju od pukog marketing saveta. "Kupologija" je pre svega prozor u našu podsvest, želje i očekivanja i kao takva daleko prevazilazi oblast marketinga i zalazi u sferu psihologije, postajući bitna svakome od nas.
0 0
Iz istog žanra
Kupci ove knjige kupili su i