Ivan Stanković

Ivan Stanković

Ivan Stanković je rođen 24. januara 1955. godine. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1978, a poslediplomske studije je završio 2006. godine na Fakultetu dramskih umetnosti. „Srpsko reklamno tržište u periodu 1996–2006“ tema je njegove doktorske disertacije. U reklamnom biznisu je od 1979. godine. Sa Draganom Sakanom 1990. osniva prvu multinacionalnu agenciju za Jugoistočnu Evropu Saatchi & Saatchi, najpre u Srbiji potom i u Sloveniji, Hrvatskoj, Bugarskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji i Albaniji. Smatra se začetnikom novog pristupa u radu sa klijentima u ovim zemljama, kao i uvođenja modernog svetskog iskustva u planiranju i korišćenju medija. Nekoliko godina bio je predavač na Globalnoj školi za top menadžere u reklamnim agencijama (AMP) i učesnik na brojnim konferencijama u svetu. Sopstvenu komunikacijsku grupu, koju čine medijska agencija Media S i reklamna agencija Communis, osnovao je 2002. godine. Od 2010 – posle sklapanja partnerstva sa jednom od najvećih komunikacionih grupa DDB – agencija posluje kao Communis DDB. Njegove agencije dobitnici su brojnih domaćih i inostranih nagrada za kreativni rad, a dodeljena mu je i Nagrada za životno delo 2010. godine (UEPS). Docent je na Fakultetu dramskih umetnosti i profesor na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu.
 

Kakodalogija

27.04.2015.
Ne pamtim da sam se sa nekom knjigom imao tako strasnu romansu. Bila je to ljubav na prvi pogled. Taj dan i po, koliko mi je bilo potrebno da je pročitam, bili su nezaboravni za mene. Išli smo svuda z...
više

Kakodalogija

13.10.2014.
Guglao sam Kakodalogija, bez rezultata. Korice knjige Ivana Stankovića su, bar zasad, jedino mesto na kome stoji reč i pojam, koji ne znači ništa, zvuči šašavo i deluje! TV serija Ljudi s Menhetna je ...
više

„Kakodalogija” ili memoari srpskog Dona Drapera

05.09.2014.
Laguna je nedavno objavila novo izdanje „marketinških memoara“ Ivana Stankovića, knjige koja je prvobitno, pre tri godine i pod naslovom „Osnovi kakodalogije“, publikovao Clio....
više

Ivan Stanković: Zbogom, prošlosti, idemo dalje!

16.04.2015.
Imam čudan i odbojan stav prema prošlosti. Mogao bi da se svede na slogan: Zbogom prošlosti, idemo dalje! Kod mene je to otišlo toliko daleko da nemam ni sve svoje slike iz raznih perioda, pa mi je bi...
više

Intervju: Ivan Stanković

24.02.2015.
Jedan od pionira marketinga u Srbiji, direktor i osnivač Communisa, ušao je u marketing slučajno i „na foru“. Objašnjava zašto je bio razmažen, kako je raditi u promiskuitetnoj profesiji i šta radi ka...
više

Intervju - Ivan Stanković: Sve tajne političkog marketinga

10.09.2014.
Život se, videćete to u drugom tekstu, može meriti i fudbalom. Ne samo koliko si uradio stvari između dva Mundijala, već da li je neko ili nešto makar u maloj minutaži zanimljivije od fudbala. Subotnj...
više

Nova izdanja u Laguni

23.06.2017.
„Konstantinovo raskršće“, istorijski roman Dejana Stojiljkovića, koji je izdavačka kuća Laguna objavila 2009. godine u ediciji Meridijan, doživeo je svoje 23. izdanje. Radnja je smeštena usred Drugog ...
više

Sarajevska promocija knjige „Kakodalogija“

24.02.2015.
Promocija knjige „Kakodalogija“ Ivana Stankovića, svetski uvaženog stručnjaka iz oblasti marketinga i oglašavanja, održače se u Sarajevu. Autor će svoje briljantno, nadasve iskreno i duhovito delo pre...
više
održana promocija knjige beograd kroz ključaonice 100 kuća  laguna knjige Održana promocija knjige „Beograd kroz ključaonice 100 kuća“
11.12.2019.
U prepunoj kafeteriji Bukmarker u knjižari Delfi SKC predstavljena je 10. decembra knjiga „Beograd kroz ključaonice 100 kuća“ Nenada Novaka Stefanovića. Osim autora, na promociji su govorili i profeso...
više
eksperimenti iz knjige urnebesna hemija oduševili školarce laguna knjige Eksperimenti iz knjige „Urnebesna hemija“ oduševili školarce
11.12.2019.
Autorke knjige „Urnebesna hemija“ Dragana Petrović Kosanović i Andreja Leskovac predstavile su ovu zanimljivu zbirku eksperimenata u osnovnoj školi „Filip Filipović“ u Beogradu u petak 6. decembra. ...
više
zašto deca vole stalno da slušaju jednu te istu priču laguna knjige Zašto deca vole stalno da slušaju jednu te istu priču
11.12.2019.
Ako ste roditelj, poznat vam je scenario: ušuškate dete u krevet i ono zahteva da mu čitate „Pinokija“. To ste mu čitali i prethodne večeri. I veče pre toga. I ono pre. „Pinokio“ vam je spržio mozak. ...
više
zakorak u nepoznato zašto je dnevnik duhočuvara najambicioznija ar knjiga do sada laguna knjige Zakorak u nepoznato: zašto je „Dnevnik duhočuvara“ najambicioznija AR knjiga do sada
11.12.2019.
Nedavno je objavljena knjiga „Dnevnik duhočovara“, „prvi interaktivni roman za decu od jedanaest godina pa naviše“. U pitanju je klasična priča o duhovima, ali upotrebom aplikacije AR (Augmented Reali...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.