Laguna - Bukmarker - 10 knjiga za čitanje udvoje - Knjige o kojima se priča

10 knjiga za čitanje udvoje

Čitanje širi teme za razgovor i tako vam omogućava da saznate više o svom partneru. Ako čitate raznovrsno štivo, neizbežno ćete naići na teme kojih se inače ne biste dotakli. Kada vam neočekivane i ponekad nekonvencionalne teme dođu na pamet, razgovarajte o njima, raspravljajte o njima i istražujte više o njima. Radeći to, ne samo da ćete steći više znanja o svetu koji vas okružuje, već ćete naučiti više o svom partneru.

U suštini, čitanje omogućava priliku da se opustite. Usporite, zavalite se i udahnite duboko dok čitate. Iskoristite vreme kada čitate da se odmorite.

Vreme koje odvojite za čitanje, daće vam nešto što ćete sa radošću iščekivati. Ako vaš partner i vi sednete i čitate zajedno, onda vam čitanje može obezbediti kvalitetno vreme provedeno udvoje, daleko od uobičajene žurbe i jurnjave. Ko se ne raduje takvim trenucima?

Osim toga, zajedničko čitanje obezbeđuje vašem partneru i vama zajednička sećanja, primere i analogije. U nekom trenutku u budućnosti moći ćete da izvučete analogiju ili primer iz onoga što ste pročitali da bi vam komunikacija bila jasnija. Takođe ćete imati zajedničke uspomene na ideje, podatke, objašnjenja, mišljenja i druge koncepte koji će vam pomoći da upravljate, obrađujete i odgovarate na događaje iz života.

10. Avanture nevaljale devojčice“, Mario Vargas Ljosa

Živopisnim jezikom, Ljosa nam priča zabavnu romantičnu priču o čoveku koji provede čitav život jureći za jednom ženom. Rikardo sreće svoju „fatalnu ženu“ dok je još siromašni dečak u Limi. Posle vrele letnje veze, ona nestaje iz njegovog života na 10 godina. Nakratko, njihovi putevi se ponovo ukrste u Parizu, gde je Lili sada gospođa Ričardson i udata je za bogatog Engleza, a ipak se namerno igra sa Rikardovim srcem. Posle nekoliko kratkih godina on nalazi svoju nevaljalu devojčicu u Tokiju gde je sada ljubavnica bogatog biznismena. Što mu više gazi srce, on je sve zaljubljeniji. ...detaljnije

__________________________________________________________________________________________

9. Prznica, En Tajler

U dobroj vezi, osoba vas voli ne uprkos vašim manama već baš zbog njih. U šarmantnoj, zabavnoj preradi Šekspirove „Ukroćene goropadi“, od En Tajler, dvadesetdevetogodišnja Kejt Batista zbog svoje namćoraste naravi i nedostatka takta večito pada u nevolje. A zapravo je sposobna žena i pokazuje velikodušnost pazeći na svog oca, sebičnog, rastresenog naučnika na univerzitetu „Džons Hopkins“ i na mlađu, momcima opsednutu sestru Bani. Tu nastupa Pjotr iz Rusije, asistent njenog oca, koga nimalo ne odbija njena preterana otvorenost. On joj kaže da ga podseća na domovinu, gde se ljudi strancima ne smeškaju lažno i ne govore im „prijatan dan“. Pjotr nudi brak Kejt da bi dobio „zelenu kartu“ i mogao da ostane u zemlji. Ali da li je to zaista razlog zbog kog želi da je oženi?… ...detaljnije

8. Veliki Getsbi, F. Skot Ficdžerald

Očigledno je da nijedna lista ne bi bila kompletna bez ovog sjajnog romana natopljenog „burnim dvadesetim“, džezom i čistom dekadencijom. Džej Getsbi se bukvalno iz blata uzdigao do bogatstva za nekoliko godina, samo da bi se šarmantna Dejzi zaljubila u njega. Čak i ako ste videli film sa neprevaziđenim Dikaprijem u glavnoj ulozi, ipak bih vam preporučila knjigu jer poseduje još čudesnije detalje i rečenice koje su izostavljene.Ovu knjigu treba da čitate zajedno da biste zapamtili kako izgledaju zatrovane veze. ...detaljnije

7. Zagrli me čvrsto, Su Džonson

Čak i dobra veza može upasti u krizu. Ovo je najznačajnija knjiga za ostvarenje uspešne veze, objavljena u dvadeset prvom veku. Prvi put su naučne studije iskorišćene da bi se proučila ljubav. Dr Su Džonson gaji veliku strast prema terapiji za parove. Ona duboko veruje da možemo da se povežemo i promenimo se. „Zagrli me čvrsto“ osmišljena je tako da bude korisna svim parovima: mladim, starim, venčanim, verenim, onima koji žive zajedno, srećnim, disfunkcionalnim, heteroseksualnim i homoseksualnim ‒ svima koji traže doživotnu ljubav. ...detaljnije

6. Kod kuće – Kratka istorija privatnog života

Dom je izuzetno važan za par – bez obzira da li ste se tek uselili, tek kupili stan ili zajedno renovirate staru kuću. U ovoj knjizi sjajni Bil Brajson ide od sobe do sobe kroz stari viktorijanski dom, razmišljajući o njihovom mestu u istoriji....detaljnije

5. Amerikana, Čimamanda Ngozi Adiči

Bestseler „Amerikana“ od Čimamanda Ngozi Adiči, trebalo bi da bude na svačijoj listi za čitanje, a ako imate vezu na daljinu onda bi trebalo da je na samom vrhu. Nigerijski tinejdžeri Ifemelu i Obinze, zaljubljuju se u školi u Lagosu, ali stanje u njihovoj zemlji navede Ifemelu da ode na studije u Americi. Iako se Obinze uvek nadao da će krenuti njenim stopama, imigraciona služba ga sprečava da uđe u zemlju i on je prisiljen da živi u Londonu, životom o kome se ništa ne zna. Moćan i potresan roman o ljubavi na daljinu, „Amerikana“ je inspirativna za čitanje za svaki par koji ne može biti zajedno....detaljnije

4. Iščezla, Džilijen Flin

Jedini problem sa ovom knjigom je to što ćete se možda posvađati ako je jedno od vas dvoje (ono nestrpljivije) bude kradom čitalo da bi videlo šta se onda desilo… Ako već niste pročitali ovaj sjajan triler koji je zatresao sve svetske top-liste najčitanijih knjiga, onda je ovo pravi trenutak. Naravno, možete pogledati i film zajedno, pa se baciti na knjigu, ili obrnuto – šta god da izaberete, ova knjiga će svakako dugo biti predmet zanimljivih razgovora. ...detaljnije

3. Pariz, Edvard Raderfurd

Edvard Raderfurd je istoričar istančanog pripovedačkog talenta. Ako ste do sada smatrali da istorija nije naročito uzbudljivo štivo, čitanjem njegovih knjiga posvećenih svetskim metropolama ćete promeniti to mišljenje. Preporučujemo vam da počnete od dvotomnog „Pariza“, kao simbola grada ljubavi. A onda nastavite putovanje na Zapad ili na Istok, u „Njujork“ ili u „Rusku“ („London“ je tu negde, na sredini, pre nego što odlučite na koju ćete stranu). To su svojevrsne porodične sage, freske kultura i arhitekture, jednom reči – dragulj svake kućne biblioteke. ...detaljnije

2. Vizuelna inteligencija, Ejmi E. Herman

Štivo koje će vas svakako zabaviti i poučiti. Knjiga koja će definitivno pozitivno uticati na vaš pogled na svet i razmenu doživljaja okoline! Možete i testirati jedno drugo, a pogeld onog drugog će svakako biti dragocen. Kako ljudi ne uspevaju da vide stvari koje su očigledno prisutne? Hermanova smatra da većina ljudi propušta ključne informacije koje ih okružuju, zato što ne znamo gde da gledamo, kako da gledamo, da li je to što vidimo važno ili koja pitanja da postavimo. U svojoj knjizi, Hermanova pomaže ljudima da unaprede svoje sposobnosti opažanja, kritičko razmišljanje i veštine komunikacije, tako što traži od njih da posmatraju – zaista posmatraju – umetnička dela! Posmatrajte ih zajedno i izoštrite svoj pogled na svet....detaljnije

1. Pijev život, Jan Martel

Avantura ljudskog duha ne poznaje granice. Ovo je knjiga koja inspiriše, čija se radnja iščitava čas s nevericom, čas sa toplinom i dubokim razumevanjem. Divlja životinjska priroda i beskrajnost ljudske vere čine jedinstven zaplet pred kojim će i muško i žensko srce zatrepereti. Velika tema za razmišljanje i dijalog ali će učiniti da možda malo bolje razumete i jedno drugo. ...detaljnije